ایسوس ذنفون 4 در ماه می عرضه می‌شود

به‌تازگی مشخص شده است که ایسوس قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی به نام ذن‌فون 4 را در ماه می عرضه کند.

به گزارش ایسکانیوز، با وجود اینکه گوشی ذن‌فون 3 فروش خوبی در سال ۲۰۱۶ داشته است؛ اما کمپانی ایسوس در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ با ضرر مواجه شد. البته ایسوس توانست در سه‌ماهه چهارم به سود برسد؛ اما درآمد حاصله به قدری نبود که بتواند ضررهای به وجود آمده در سه‌ماهه‌های قبلی را جبران کند.

اگرچه کمپانی ایسوس توانسته است درمجموع، ۱۷.۵ میلیون تلفن هوشمند از سری ذن‌فون را به بازار عرضه کند؛ اما این میزان نسبت به آنچه ایسوس در سال ۲۰۱۵ فروخته بود، در حدود ۳ میلیون عدد کمتر است.

با این حال، خبر خوب برای طرفداران محصولات ایسوس این است که کمپانی ایسوس برنامه خوبی برای عرضه محصولات جدید در نیمه اول سال ۲۰۱۷ دارد. عرضه محصولاتی مانند دو تلفن هوشمند ذن‌فون 3 زوم و ذن‌فون AR نیز می‌تواند به افزایش درآمد ایسوس کمک فراوانی کند.

طبق اخبار جدید، ایسوس قصد دارد تلفن هوشمندی به نام ذن‌فون 4 را در ماه می عرضه کند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است و نمی‌دانیم از چه مشخصات سخت‌افزاری بهره خواهد برد. اما با در نظر گرفتن نامی که برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است، می‌توان انتظار داشت که از سخت‌افزار بهتر و قیمت بالاتری نسبت به محصولات سری ذن‌فون 3 برخوردار باشد.

هنوز مشخص نیست که ذن‌فون 4 قرار است در چه زمانی رونمایی شود؛ اما با نزدیک بودن نمایشگاه MWC 2017 می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ایسوس از محصول جدید خود در این رویداد بزرگ رونمایی کند.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 723973

وب گردی

وب گردی