آپدیت اندروید 7 نوقا برای آنر 8 منتشر شد

به‌تازگی آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای آنر 8 عرضه شده که طبق گزارش‌ها، همراه با رابط کاربری EMUI 5.0 است.

به گزارش ایسکانیوز، هفته پیش بود که شعبه ژاپن هواوی اعلام کرد آنر 8 قرار است بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را در ۲۷ دی دریافت کند. اما مشخص شد که این موضوع تنها برای نسخه‌های آنلاک شده آنر 8 در ژاپن صدق می‌کند.

حال بعد از یک هفته، شاهد عرضه بروزرسانی جدید برای آنر 8 در دیگر نقاط دنیا هستیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت، در این بروزرسانی رابط کاربری EMUI 5.0 نیز اضافه شده است تا کاربران بتوانند از امکانات جدید آن بهره ببرند. جالب است بدانید این رابط کاربری برای اولین بار در هواوی میت 9 معرفی شده بود.

در نظر داشته باشید که بروزرسانی جدید از حجم بالایی بهره می‌برد و در یکی از تصاویر منتشرشده به حجم ۲.۲۷ گیگابایت اشاره شده است. البته باید گفت آپدیت اندروید 7.0 نوقا که برای آنر 8 در ژاپن عرضه شده بود، ۱.۹۷ گیگابایت حجم داشت.

هنوز تغییرات و امکانات اضافه‌شده در بروزرسانی جدید اعلام نشده و می‌توان به دانستن اینکه قرار است در آنر 8 امکانات سیستم‌عامل اندروید 7.0 اضافه شود، بسنده کرد.

از آنجایی که آپدیت جدید برای آنر 8 به‌صورت تدریجی در مناطق مختلف دنیا عرضه می‌شود، ممکن است این آپدیت کمی با تأخیر برای منطقه شما عرضه شود؛ بنابراین اگر هنوز امکان دانلود آپدیت جدید برای شما وجود ندارد، تا زمان منتشر شدن آن در منطقه شما باید صبر کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 723976

وب گردی

وب گردی