ولایتی: مردانی که برای خاموش کردن آتش به آتش زدند، خود خاموش شدند

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت تعدادی از آتش نشانان فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و تصریح کرد: مردانی که برای خاموش کردن آتش به آتش زدند، خود خاموش شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در بخشی از پیام علی اکبر ولایتی آمده است: آتش نشانان عزیز که همیشه نام آنان با فداکاری و ایثار عجین بوده و هست بار دیگر در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران نام خود را به بزرگی و عظمت ثبت نمودند و یاد شهدای حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران برای همیشه رنده خواهد بود.

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بی تردید نمی توان بزرگی و عظمت انسان های شریفی که جان خود را برای احیاء و نجات دیگر انسان به خطر می اندازند توصیف کرد، انسان های فداکاری که مخلصانه و ایثارگرانه با علم و آگاهی به خطرات، در این مسیر گام نهادند و چون همیشه در کنار مردم شریف ایران و این بار در حادثه پلاسکو ، حضور یافتند و تعدادی از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام یادآور شد: دلاور مردانی که برای خاموش کردن آتش و نجات جان انسان ها عاشقانه و با گذر از خود برای نجات انسان های گرفتار به آتش زدند و خود خاموش شدند هر چند که ایثارگری آنان زنده خواهد ماند .
ولایتی در پایان این پیام ضایعه تاسف بار را به همه آتش نشانان و نیروهای امدادی کشور و خانواده های داغدار ایشان و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفت و برای شهدای حادثه درجات عالی و برای خانواده های داغدار صبر آرزو کرد.

302/300

کد خبر: 724013

وب گردی

وب گردی