محمود صادقی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد

در آخرین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ریاست دوره‌ای این شورا را به عهده گرفت و محمود صادقی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صادقی اظهار کرد: بعد از پایان دوره ریاست حزب کارگزاران سازندگی بر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از اول بهمن‌ ماه، عهده‌دار ریاست دوره‌ای این شورا شد.

وی با بیان اینکه ریاست انجمن اسلامی سه‌ماهه خواهد بود، گفت: در دوره‌ای که انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ریاست شورای هماهنگی را بر عهده دارد آنچه که روال معمول این شورا بوده را دنبال می‌کند اما مهمترین بحث، بحث انتخابات است که این موضوع نیز به صورت جدی دنبال خواهد شد.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل شورای سیاست ‌گذاری اصلاح‌طلبان، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان یکی از نایب رئیسان شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاب می‌شود. در حال حاضر آقای عارف رئیس شورا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی لاری یکی از نایب رئیسان و بنده هم به عنوان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یکی دیگر از نایب رئیسان شورای سیاست‌گذاری خواهم بود.

صادقی در پاسخ به این پرسش که تعامل شما با شورای سیاست‌گذاری در این دوره چگونه خواهد بود در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: انجمن اسلامی همواره تعامل خوبی با شورای سیاست‌گذاری داشته و بنده هم به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همواره در جلسات شورای سیاست‌گذاری حضور داشته‌ام. طبیعتاً در این دوره این تعامل میان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بیشتر خواهد شد.

302/300

کد خبر: 724067

وب گردی

وب گردی