صهیونیستها یک کودک فلسطینی را در غزه زخمی کردند

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب یک کودک فلسطینی را در شمال شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه زخمی کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مهمترین تحولات مربوط به سرزمین های اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی در دوازده ساعت گذشته به شرح زیر است.

زخمی شدن یک کودک فلسطینی
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب یک کودک فلسطینی را در شمال شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه زخمی کردند.
به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا از غزه ، منابع پزشکی اعلام کردند نظامیان اسرائیلی دیشب با تیراندازی به طرف خانه های فلسطینیان در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه ، ریماس حمدونه کودک پنج ساله فلسطینی را زخمی کردند.
این منابع حال کودک فلسطینی زخمی را وخیم گزارش کرده اند.

رژیم صهیونیستی قصد دارد بخش دیگری از کرانه باختری را به این رژیم ملحق کند

رژیم صهیونیستی با نصب دروازه های آهنی در ورودی های روستاها و شهرهای فلسطینی در کرانه باختری قصد دارد ارتباط این مناطق را از یکدیگر جدا و در آینده ای نزدیک آنها را به سرزمینهای اشغالی 1948 میلادی ملحق کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، روستاها و شهرهای فلسطینی به علت آنکه عبور و مرور فلسطینیان از طریق دروازه هایی آهنی صورت می گیرد به زندانهایی بزرگ تبدیل شده اند. این دروازه ها با تصمیم نظامیان اسرائیلی باز و بسته می شوند. دروازه های آهنی در ورودی روستاهای واقع در شرق شهر رام الله نصب شده است که صبحها باز و شبها بسته می شود و زندگی فلسطینی ها را به جهنم تبدیل کرده است. اوضاع در روستاهای بنی زید در غرب رام الله نیز این چنین است و این روستاها با همان دروازه ها محاصره شده اند. هرگاه منطقه شاهد هرگونه درگیری با نیروهای اشغالگر باشد این دروازه ها بسته خواهند شد.

306

کد خبر: 724080

وب گردی

وب گردی