برگزاری اولین هم اندیشی رؤسای واحدهای استانی منطقه 5 دانشگاه جامع علمی‌کاربردی

اولین نشست هم اندیشی رؤسای واحدهای استانی منطقه 5 دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در استان کرمانشاه با حضور مسئولان این دانشگاه و استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این نشست با حضور دکتر مزدک رادملکشاهی دبیر منطقه پنج و رئیس واحد استانی کرمانشاه، دکتر سعید فرح‌بخش سرپرست واحد استانی لرستان، دکتر تیمور جوادی رئیس واحد استانی کردستان، دکتر همایون مرادنژادی رئیس واحد استانی ایلام در محل واحد استانی کرمانشاه برگزار شد.

دبیر منطقه پنج و رئیس واحد استانی کرمانشاه در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه و کرد و گفت: تبادل نظر و برگزاری جلسات آینده راه مناسبی برای پیشبرد اهداف دانشگاه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه نیز خواستار تداوم نشست های هم اندیشی در سطح کارشناسان و با هدف بهبود فعالیت های دانشگاه شد.

در این جلسه، رؤسای واحدهای استانی منطقه 5 دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره نحوه نظارت بر عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی، نحوه جذب مدرسان در صورت اعلام نیاز مراکز آموزشی و پذیرش دانشجو در مهر سال 1396 به بحث و گفتگو پرداختند.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست پیشنهاد زمان مشخص برای اعلام پذیرش دانشجویان در سال آینده، درخواست دو مرحله ای شدن پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی، تقاضای اعلام به موقع نتایج پذیرش دانشجو در سایت سازمان سنجش و پیشنهاد افزایش اختیارات واحدهای استانی به ویژه در زمینه جذب مدرسان خبره بود.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی

200/204

کد خبر: 724090

وب گردی

وب گردی