صدور کد معاملات آنلاین با مراجعه به شعبه‌های بانکی

در اقدامی نوین شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با همکاری بانک پاسارگاد این امکان را فراهم کرد تا علاقه ‌مندان و سرمایه ‎گذاران فقط با مراجعه به یکی از شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور بتوانند از خدمات «سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام» برخوردار شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سنا، مصطفی اکبریان، مدیر معاملات کارگزاری بانک پاسارگاد گفت: شعبه‌های شرکت های کارگزاری در سراسر کشور و حتی کلان شهرها و شهرهای بزرگ محدود است و حتی بسیاری از شهرها فاقد شعبه و نمایندگی کارگزاری‎ها هستند، بنابراین دسترسی متقاضیان به این شعبه ها دشوار است که این اقدام فرصت مناسبی را برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار سرمایه در اقصی نقاط کشور فراهم می کند.

وی با بیان اینکه این طرح برای اولین‎بار در صنعت بانکداری و بازارسرمایه تهیه و ارایه شده، اظهار داشت: متقاضیان با مراجعه به یکی از شعبه های این بانک می توانند اقدام به افتتاح «سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام» کرده و علاوه بر برخورداری از سود روزشمار این سپرده، نسبت به دریافت اشتراک سامانه معاملاتی برخط بورس اقدام ‎کنند.

معاملات برخط در بازارسرمایه ایران از تیرماه سال1389 شروع به کار کرده است. ارایه خدمات آنلاین از سوی شرکت‎های کارگزاری به متقاضیان مستلزم احراز هویت کامل و مراجعه حضوری فرد به شعبه‎ها و دفاتر کارگزاری‎ها است.

101/401

کد خبر: 724117

وب گردی

وب گردی