چمران:15 نفر از آتش نشانان در حال حاضر مفقود هستند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:از دیروز تا امروز عملیات آوار برداری حدود 2 طبقه پایین آمده است فکر می کنم برای اینکه آتش نشانان بتوانند داخل شوند این عملیات کمتر از 5-6 روز نمیتواند انجام شود.البته تمامی این ها به حوادث بستگی دارد و قابل ژیش بینی نیست ممکن است حوادثی رخ دهد و این عملیات زودتر رخ دهد.

به گزارش ایسکانیوزٰ دکتر مهدی چمران در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار تلفات حادثه پلاسکو گفت: من این آمار را از قول سازمان آتش نشانی نقل می کنم که اعلام کردند 2 نفر تا به حال توانسته اند نجات دهند و به بیرون بیاورند .

وی ادامه داد:همچنین 15 نفر از آتش نشانان در حال حاضر مفقود هستند اما احتمال اینکه کسبه نیز در محل حادثه باشند وجود دارد آمار25 نفری که قبلا اعلام شده بود را بررسی کرده اند که در خال حاضر به 15 نفر رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:اما پیگیر وضعیت کسبه هستیم زیرا کسبه نیز تمامی سرمایه و زندگی خود را در شب عید و ایامی که بایستی مشغول به کار باشند از دست داده اند شورای شهر پیگیری های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد تصمیماتی در این زمینه ژیگیری این موارد در شورا نیز گرفته شده است و همچنین کمیته ها که چه اقداماتی انجام دهند.

وی درباره روند عملیات آوار برداری گفت:اگر دقت کنید از دیروز تا امروز عملیات آوار برداری حدود 2 طبقه پایین آمده است فکر می کنم برای اینکه آتش نشانان بتوانند داخل شوند این عملیات کمتر از 5-6 روز نمیتواند انجام شود.البته تمامی این ها به حوادث بستگی دارد و قابل ژیش بینی نیست ممکن است حوادثی رخ دهد و این عملیات زودتر رخ دهد.

701

کد خبر: 724131

وب گردی

وب گردی