درآمد 20 درصدی واحد اصفهان از شرکت های دانش بنیان/افزایش 3 درصدی بودجه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان

امیری محمد آبادی از افزایش 3 درصدی بودجه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سال آینده خبر داد.

سید محمد امیری محمدآبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: برطبق چارچوب و ها و ضوابط سازمان مرکزی بودجه پژوهش از 7 درصد به 10 درصد ارتقا یافته و در حال حاضر 20 درصد درآمد استان، خارج از در آمدهای وابسته به شهریه دانشجویان بوده و بخش عمده این 20 درصد از طریق شرکت های دانش بنیان و فعالیت های علمی پژوهشی حاصل شده است.

وی افزود: در جلسه هیات امنای امسال برای استان اصفهان تقریبا 500 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد و این رقم براساس چارچوبهای مشخص شده خدمات اداری، حقوق و دستمزد کارکنان، دستمزد اعضای هیات علمی، پژوهشی و.. هزینه می شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در خصوص برنامه های این واحد دانشگاهی در راستای افزایش بودجه پژوهش ادامه داد: برنامه های مختلفی در حوزه پژوهشی و توجه به شرکت های دانش بنیان داریم در این راستا با حمایت های جدی از این شرکت ها در انجام یک طرح ملی که با همکاری استانداری و معاونت علمی برنامه ریزی شده است در تلاش هستیم هر یک از این طرح ها بتواند دستاورد بزرگی برای دانشگاه ازاد اسلامی داشته باشد.

امیری محمد آبادی تصریح کرد: جلسات هیات امنا با کیفیت بسیار خوب برگزار شد و دکتر میرزاده و معاونانش بودجه را به صورت حساب شده تعیین کرده و در این جلسات بر روی نقاط ضعف و قوت هر واحد بحث و بررسی صورت گرفت.

وی در خاتمه رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را برای دانشگاه یک ضایعه بزرگی دانست و ابراز کرد: جای خالی وی را هیچ گاه پر نخواهیم دید و دانشگاه آزاد اسلامی را مانند امانتی برای ما باقی گذاشت. در این راستا موظف هستیم همچنان در راستای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کنیم زیرا وی دانشگاه را مانند فرزند خود دوست داشت و هر تلاشی در راستای تقویت توسعه دانشگاه آزاد اسلامی باعث شادی روح وی خواهد بود.

205/200

کد خبر: 724149

وب گردی

وب گردی