45 دقیقه، جلسه فنی برانکو با شاگردانش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پیش از شروع تمرین امروز شنبه، جلسه فنی 45 دقیقه‌ای با بازیکنانش داشت.

به گزارش ایسکانیوز، سرخپوشان در فاصله بازی فولاد تا دیدار با گسترش فولاد تبریز که روز دوشنبه، چهارم بهمن ماه از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تنها سه جلسه تمرینی دارند.

اولین تمرین روز پنجشنبه انجام شد و پس از آن تشخیص کادر فنی این بود که یک روز به بازیکنان استراحت داده شود. کادر فنی پرسپولیس برای برنامه‌ریزی تمرینات، باید فاصله بین بازی‌ها، فشار وارده بر بازیکنان و شرایط آلودگی هوا را در نظر بگیرد.

به این ترتیب مهمترین جلسه تمرین سرخپوشان که کادر فنی امکان آن را داشت، زمان و فشار بیشتری را به آن اختصاص دهد، تمرین امروز شنبه بود.

بازیکنان به این منظور، پیش از ساعت یازده در مجموعه شهید کاظمی حضور پیدا کردند. آنها ابتدا به اتاق کنفرانس رفتند تا جلسه فنی 45 دقیقه‌ای را پشت سر بگذارند. در این جلسه درباره ضعف و قوت‌های بازی با فولاد و همچنین بایدها و نبایدهای فنی بازی بعدی مطالب مختلفی بر اساس آنالیزهای صورت گرفته روی عملکرد سرخپوشان و حریف پش رو ارائه شد.

بازیکنان سپس برای تمرین راهی سالن بدنسازی شدند. طبعا این بخش از تمرین توسط مارکو و بر اساس برنامه تمرین اصلی تنظیم و اجرا شد و در همین هنگام برانکو ایوانکوویچ به زمین چمن رفت تا با چیدن موانع و نشانه‌ها، زمین را برای اجرای تمرینات مورد نظر خود توسط بازیکنان آماده کند.

تمرین در زمین چمن با فوتبال هدفمند در دو گروه آغاز شد که چوک و باقری هم در این دو گروه حضور پیدا کردند. این در حالی بود که دروازه‌بان‌ها برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام می‌دادند.

برنامه بعدی سرخپوشان هم دویدن‌های سرعتی و جهش‌ها بود که توسط مارکو نظارت شد.

602

کد خبر: 724189

وب گردی

وب گردی