پرچم سفارت ایران در آتن به احترام قهرمانان آتش نشان نیمه افراشته شد

پرچم سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر آتن به احترام آتش نشانان کشورمان که قهرمانانه برای مهار آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تلاش کرده و شهید شدند، نیمه افراشته شد.

به گزارش ایسکانیوز از آتن، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت یونان برای گرامیداشت و یادبود شهدای آتش نشان قهرمان کشورمان، پرچم سفارت و دیگر نهادها را نیمه افراشته کرد و به ملت، دولت و بازماندگان این حادثه تلخ تسلیت گفت.
' مجید مطلبی شبستری' سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با انتشار اطلاعیه ای در سایت سفارت ایران، شهادت آتش نشانان قهرمان کشور را به دولت، ملت و بخصوص بازماندگان این شهدا تسلیت گفت.
در همین حال، تعداد زیادی از شهروندان، اساتید و اندیشمندان یونانی و ایرانیان مقیم نیز طی تماس هایی با سفارت جمهوری اسلامی ایران و دیگر نهادهای کشورمان در آتن ضمن ابراز تاسف و تاثر خود از آتش سوزی و حادثه تلخ در ساختمان پلاسکوی تهران، به ملت، دولت و خانواده های بازماندگان این حادثه تلخ تسلیت گفته و با بازماندگان ابراز همدردی کردند.
همچنین، یونانیانی که مشغول فراگیری زبان فارسی در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر آتن هستند، با انتشار بیانیه ای در صفحه فیس بوک خود، با بازماندگان این حادثه تلخ ابراز همدردی کردند.

منبع: ایرنا

306

کد خبر: 724215

وب گردی

وب گردی