بیانیه انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان خطاب به عباس صالحی

در بخشی از این بیانیه آمده است: این انجمن آن چه را که اتحادیه محترم ناشران و کتابفروشان تهران درباره امور واسپاری مربوط به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اعلام نماید بعنوان نماینده و با هماهنگی کلیه تشکل های نشر، مورد تاکید قرار می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان بیانیه ی این انجمن خطاب به سید عباس صالحی ارسال شده است.

متن پیام به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر سید عباس صالحی

معاون محترم امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام و احترام

به استحضار می رساند، رویکرد دولت محترم تدبیر و امید و به تبع آن عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نگرش فرهنگی شخص جنابعالی به عنوان معاون محترم وزیر، مبنی بر واگذاری امور فرهنگی به اهالی فرهنگ، همیشه مورد تقدیر و تشکر اهالی این حوزه بوده است.

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به عنوان یکی از با سابقه­ ترین انجمن های فرهنگی کشور ضمن کوشش درون بخشی برای تحقق اهداف و آرمان های عالی مربوط به تولید کتاب کودک و نوجوان در کشور، همیشه سعی داشته است همگام با دیگر تشکل های نشر، در راستای حفظ شأن و جایگاه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گام بردارد.

بدین لحاظ این انجمن آن چه را که اتحادیه محترم ناشران و کتابفروشان تهران درباره امور واسپاری مربوط به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اعلام نماید بعنوان نماینده و با هماهنگی کلیه تشکل های نشر، مورد تاکید قرار می دهد. فرصت را مغتنم شمرده، بار دیگر از حمایت های آن معاونت محترم برای حضور هرچه پررنگ تر و ایفای نقش نهادهای صنفی در امور مربوط به خود، تشکر و قدردانی می نماید.»

502500

کد خبر: 724249

وب گردی

وب گردی