بنچمارک مدل 2017 موبایل Moto Z از سخت افزاری قدرتمند حکایت دارد

در حالی که کمپانی لنوو خرداد ماه سال جاری از خانواده موبایل های موتو Z پرده برداشت و چندی پیش شاهد عرضه آن به بازارهای بین المللی بودیم، کمی زود است  که بخواهیم خود را برای روبرو شدن با مشخصات سخت افزاری نسل جدید این تلفن هوشمند آماده کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، اما با این حال مدل 2017 موبایل موتو Z در پایگاه بنچمارک Geekbench رویت شده و نشان از سخت افزاری قدرتمند و تراز اول دارد.

بر اساس مشخصات مندرج در این صفحه موتو Z نسخه 2017 از چیپست مجتمع اخیراً معرفی شده اسنپدراگون 835 برخوردار بوده و 4 گیگابایت رم آن را همراهی می کند. سیستم عامل اندروید 7.1.1 هم به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب خواهد بود.

اگر بازه زمانی عرضه مشابه با مدل قبلی برای این موبایل در نظر بگیریم، با وجود اینکه اسنپدراگون 835 چیپست پرچمدار کوالکام برای سال 2017 محسوب می شود، احتمال ناچیزی وجود دارد که میانه های سال نسل به روز رسانی شده ای از این پردازنده معرفی شود و عجله لنوو برای تجهیز به اسنپدراگون 835 مورد پرسش قرار بگیرد.

ولی در هر صورت زمان معرفی سری جدید موبایل های موتو Z به هیچ وجه مشخص نیست و احتمال رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل ماه آینده نیز چندان پر رنگ به نظر نمی رسد؛ اما چشم انتظار آینده می مانیم تا از برنامه های لنوو و موتورولا برای پرچمدار سال آتی آگاه شویم.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 724265

وب گردی

وب گردی