قربانی جدید آپدیت اندروید 7.0؛ توقف عرضه نوقا برای اکسپریا Z5

عجله شرکت ها برای عرضه سریع تر بروزرسانی اندروید 7.0 نسبت به رقبا به بهای ارائه آپدیت های دارای مشکل تمام شده که تا به حال گریبانگیر اچ تی سی و سامسونگ شده و سونی نیز عرضه آپدیت اندروید نوقا برای خانواده اکسپریا را متوقف کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، سونی به طور رسمی اندروید 7.0 را برای خانواده Z5 عرضه کرد. گزارشات حاکی از آن است که بروزرسانی مذکور که با بیلد نامبر 32.3.A.0.372 منتشر شده بود هم اکنون از روی سرورهای سونی برداشته شده است.

گفتنی است؛ آپدیت نوقا در هفته گذشته برای تمامی مدل های خانواده اکسپریا Z5، اکسپریا Z3+ و تبلت اکسپریا Z4 عرضه شده بود که حدود 1.3 گیگابایت حجم داشت.

به نظر می رسد که سونی پس از دریافت گزارش های متعدد از سوی کاربران پیرامون باگ های موجود در این نسخه مجبور شده است تا انتشار آن را متوقف کرده و اطلاعیه ای را نیز منتشر کند:

ما هم اکنون از مشکلاتی که برخی کاربران پس از آپدیت به اندروید 7.0 نوقا با آنها مواجه شده اند، مطلع هستیم. این باگ ها در رابطه با پخش صدا از طریق اپلیکیشن های شخص ثالث و سرعت پایین خواندن اطلاعات رمزنگاری شده موجود روی کارت های حافظه SD بوده اند. ما در حال حاضر علت اصلی آنها را متوجه شده ایم و در صدد فراهم کردن فیرمورهای بدون مشکل در اسرع وقت هستیم.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 724289

وب گردی

وب گردی