برنامه Copy Text On Screen: کپی متن پیام ها و خطاهای گوشی

Copy Text On Screen اپلیکیشن جالبی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند متن تمامی پیام‌ها و ارور‌هایی را که در گوشی موبایل مشاهده می‌شود، کپی کند.

به گزارش ایسکانیوز، احتمالا برای شما هم پیش آمده است که هنگام اجرای بازی یا برنامه‌ها یا به دلایل دیگر با پیغام خطاهای گوناگونی مواجه شوید. معمولا اکثر کاربرانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند، متوجه مفهوم این خطاها و از همین جهت، موفق به حل آن‌ها نمی‌شوند. بهترین راه حل برای این افراد، کمک گرفتن از شخصی است که از زبان انگلیسی یا از پلت‌فرم اندروید اطلاعات کافی دارد؛ اما مشکلی که در این میان وجود دارد، چگونگی آگاه کردن شخص مقابل از پیغام خطا است، چرا که متون موجود در پیغام‌های خطا قابلیت کپی شدن ندارند. از طرفی، برخی مواقع می‌توان با جستجو کردن عنوان خطا در گوگل به‌سادگی مفهوم و راه حل آن را پیدا کرد. Copy Text On Screen اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند نوشته‌های موجود در عکس‌ها را به متن‌های قابل ویرایش و کپی کردن تبدیل کند. بعد از نصب این برنامه، کافی است از پیغام خطا اسکرین‌شات بگیرید و آن را در برنامه‌ی Copy Text On Screen فراخوانی کنید. اپلیکیشن به‌صورت کاملا هوشمند متن موجود در اسکرین‌شات را تشخیص می‌دهد و در کسری از ثانیه آن‌ را تبدیل به متن قابل ویرایش می‌کند.

نکته‌ی جالبی که در Copy Text On Screen وجود دارد، نحوه‌ی فراخوانی عکس در آن است. بعد از آنکه اسکرین‌شات خود را ثبت کردید، نیازی به اجرای اپلیکیشن Copy Text On Screen نخواهید داشت؛ بلکه کافی است به گالری عکس برنامه مراجعه کنید و بعد از اجرای عکس مورد نظر و لمس گزینه‌ی Share، اپلیکیشن Copy Text On Screen را از میان اپ‌های پیشنهادی انتخاب کنید تا اسکرین‌شات مورد نظر مستقیما در اپلیکیشن Copy Text On Screen اجرا و مراحل تبدیل عکس به متن آغاز شود. پیش از مرحله‌ی تبدیل و بعد از انتخاب اسکرین‌شات مورد نظر، ابزار Crop نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با مشخص کردن محلی که متن مورد نظر شما در آن قرار دارد، هم دقت برنامه را در تشخیص متن مورد نظر شما افزایش و هم در مقابل زمان مورد نیاز برای تبدیل را کاهش دهید؛ چرا که هرچه متن بیشتری در عکس شما وجود داشته باشد، تفاوت محسوسی در زمان تبدیل اعمال می‌شود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 724336

وب گردی

وب گردی