قالیباف:تا کنون 7 نفر اعلام مفقودی کرده اند/دقت عملیات را بیشتر خواهیم کرد

شهردار تهران گفت:آمار قطعی شهدا به همراه مجروح عزیزمان که تا کنون به شهادت رسیدند در حوزه آتش نشانی 16 نفر است همچنین مفقودینی که تا کنون مراجعه کردند 7 نفر هستند  امیدواریم این حادثه آسیب جانی دیگری نداشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز ، محمد باقر قالیباف با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران گفت: مردم خودشان شاهد سرعت پیشرفت عملیات آواربرداری هستند که هر لحظه کار در حال پیشرفت است. البته ما یک بخشی از آهن آلات و بتون های باقیمانده را جابه جا کرده ایم ولی جبهه کاری باز شده است.

وی ادامه داد: در زمانبندی که من دیشب پیش بینی کردم انشالله جمع آوری آوار را به خوبی انجام خواهیم داد. البته از این لحظه به بعد از دقت عملیات را بیشتر خواهیم کرد به این جهت که پیکر پاک شهیدان که طبیعتا در این لایه های زیرین ساختمان هستند را بتوانیم سالم از زیر آوار بیرون آوریم.

شهردار تهران افزود: طبیعتا اینجا مرکز تجاری بوده است و احتمال وجود اموال قابل توجهی نیز وجود دارد همچنین بحث های مالی ، صندوق های مالی و گاو صندوق های مجموعه نیز مد نظر قرار دارد که با نظارت دادستان محترم و نیروی انتظامی و نیروهای فنی مهندسی این کار را به درستی انجام در همان زمانبندی به اتمام خواهیم رساند.
وی در زمینه آمار مفقودان حادثه پلاسکو گفت: آمار توسط سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام شده است اما آمار قطعی شهدا به همراه مجروح عزیزمان که تا کنون به شهادت رسیدند در حوزه آتش نشانی 16 نفر است همچنین مفقودینی که تا کنون مراجعه کردند 7 نفر هستند امیدواریم این حادثه آسیب جانی دیگری نداشته باشد.

701

کد خبر: 724348

وب گردی

وب گردی