طرح «شفا» دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تابستان 96 به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از ایجاد شهرک فناوری آزاد در واحد کرج خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای تغییر کاربری دانشکده کشاوری واحد کرج به شهرک «شفا» انجام شده است و تابستان 96 این دانشکده به شهرک فناوری آزاد تبدیل می‌شود و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بهروز میرزا با توجه به برنامه‌ریزی‌های واحد دانشگاهی کرج برای راه‌اندازی شهرک فناوری آزاد «شفا» اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ مجوز از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، قرار است زمین 1/5 هکتاری دانشکده کشاورزی واحد کرج که دارای ساختمان‌های مجهز، نمازخانه، سالن های اجتماعات و غذاخوری است به شهرک فناوری آزاد تبدیل شود.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ادامه داد: مقدمات انتقال دانشکده کشاورزی به سایت مرکزی واحد کرج انجام شده است و پس از انتقال دانشکده زمین و ساختمان‌های آن به طرح شفا اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه نشست‌ها و رایزنی‌های لازم برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صنفی و خدماتی در این شهرک انجام شده است، گفت: با توجه به فراهم بودن همه زیرساخت‌ها احتمالا طرح شفا واحد کرج تیر 96 به بهره‌برداری برسد.

200/202

منبع: آنا

کد خبر: 724361

وب گردی

وب گردی