سمنان میزبان جلسه کمیسیون دایمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان باهدف بررسی و تصویب بودجه سال آینده به میزبانی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه پیش‌بینی بودجه سال 96 واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان از سوی اعضا موردبحث و بررسی قرار گرفت و شاخص‌های مختلفی برای تحقق بودجه موردنیاز ازجمله گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز تحقیقاتی و راه‌های جذب دانشجو مطرح شد.

در ابتدای این جلسه دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یادگار ماندگار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است و امروز وظیفه حفظ و صیانت از آن میراثی است که باید برای آن تلاشی وافر داشت.

دکتر شاهرخ رنجبر بهادری افزود: بدون شک رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی مرهون پشتیبانی و عملکرد درخشان آن عالم ربانی در طول حیات پربرکتشان است و علاوه بر موفقیت این دانشگاه آموزش عالی کشور مدیون این بزرگوار هست.

وی افزود: امروز وظیفه سنگین حفظ این سرمایه ملی بر عهده ما گذاشته‌شده است پس باید برای رشد و تعالی آن هر چه بیشتر از گذشته تلاش کنیم و در این راه با همدلی هر چه بیشتر و تعامل نزدیک‌تر بتوانیم بر مشکلات فایق شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در ادامه با اشاره به بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سال آینده گفت: موفقیت این دانشگاه در سال آینده درگرو برنامه‌ریزی دقیق و بودجه‌بندی مناسب برای عبور از چالش‌های پیش رو است و باید برای تامین بودجه دانشگاه از محلی غیر از شهریه دانشجو اقدامات مؤثرتری را در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار دهیم.

در ادامه گزارشی حاضرین پیرامون موضوع پیش‌بینی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سال آینده به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

200/202

کد خبر: 724362

وب گردی

وب گردی