پرچمدار جدید آنر توانست تاییدیه تنا را دریافت کند

به‌تازگی تلفن هوشمند جدیدی از آنر توانسته است تأییدیه تنا را دریافت کند که با توجه به سخت‌افزاری که دارد، حدس زده می‌شود جانشین آنر 8 باشد.

به گزارش ایسکانیوز، آنر یکی از برندهای هواوی است که توانسته نه‌تنها در بازار چین بلکه در آمریکا نیز به‌خوبی بدرخشد. آخرین پرچم‌دار این برند، گوشی هوشمند آنر 8 نام داشت که به‌تازگی آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده است.

حال به‌تازگی محصول جدیدی از برند آنر توانسته است تأییدیه سازمان تنا را دریافت کند که از شماره مدل DUK-TL30 بهره می‌برد و با توجه به مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی که دارد، به نظر می‌رسد قرار است جانشین آنر 8 یا یک مدل ارتقاءیافته از این تلفن هوشمند باشد.

طبق اطلاعات منتشرشده، این تلفن هوشمند از یک پردازنده ۸ هسته‌ای بهره می‌برد که البته به نام تراشه‌ای که این پردازنده روی آن قرار گرفته است، اشاره‌ای نشده؛ اما حدس زده می‌شود که در محصول جدید آنر از تراشه کرین 960 استفاده شده باشد.

تلفن هوشمند جدید آنر دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است که البته به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، به کاربران اجازه داده می‌شود ظرفیت حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند.

در تصاویر رندر شده محصول جدید آنر می‌توان مشاهده کرد که این تلفن هوشمند در پشت خود از ترکیب دوربین دوگانه بهره می‌برد که یک دوربین از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین دیگر از سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

برخلاف آنر 8 که از نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی استفاده می‌کرد، در تلفن هوشمند جدید آنر از نمایشگر ۵.۷ اینچی استفاده شده که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. البته اسکنر اثرانگشت در پشت تلفن هوشمند قرار دارد و جایگاه آن تغییر نکرده است.

علاوه بر این مشخصات، انتظار می‌رود در پرچم‌دار جدید آنر از باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شود. همچنین از آنجایی که این تلفن هوشمند در بازار چین عرضه می‌شود، همراه با درگاه برای ورود دو سیم‌ کارت خواهد بود؛ البته ممکن است مدل بین‌المللی آن نیز دو سیم‌ کارته باشد.

پرچم‌دار جدید آنر مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 است که روی آن رابط کاربری مخصوص هواوی قرار دارد. در تصاویر رندری که از این محصول در سایت تنا قرار گرفته است، تنها می‌توان نسخه طلایی آن را مشاهده کرد؛ اما انتظار می‌رود در زمان عرضه شاهد رنگ‌های بیشتری از این تلفن هوشمند باشیم.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 724382

وب گردی

وب گردی