هاشمی: نمی‌گوییم فدراسیون والیبال به‌نفع ما رأی دهد، فقط عدالت را رعایت کند

مدیر تیم والیبال سایپا گفت: ما نمی‌گوییم که فدراسیون والیبال حق سایر تیم‌ها را ضایع کند و به‌نفع سایپا رأی بدهد، ما فقط و فقط به‌دنبال رعایت عدالتیم.

به گزارش ایسکانیوز، سید امید هاشمی ،‌ درباره آخرین وضعیت باشگاه سایپا و بیانیه اخیر این تیم مبنی بر اینکه «در صورت اصرار فدراسیون والیبال بر بی‌قانونی، از لیگ کناره‌گیری می‌کنیم»، اظهار داشت: پس از منحل اعلام شدن تیم متین ورامین، ما با این تیم بازی داشتیم اما سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ برتر والیبال به ما اعلام کرد که "به ورامین نروید، چون متین از لیگ برتر کناره‌گیری کرده است".

مدیر تیم والیبال سایپا افزود: سپس باشگاه متین ورامین با اصرارهای خود توانست به لیگ برتر برگردد و از فدراسیون والیبال هم به ما گفتند که "باید مقابل این تیم بازی کنید". ما ابتدا این موضوع را نپذیرفتیم اما پس از رایزنی‌هایی که فدراسیون والیبال با باشگاه انجام دادند، ما حاضر شدیم با سفر به ورامین، مقابل تیم متین قرار بگیریم. در دیدار مقابل پارسه هم این اتفاق افتاده و آقایان حالا اصرار دارند که ابتدا دیدار ما و متین ورامین برگزار شود و سپس هفته بعد، پارسه و متین ورامین به مصاف یکدیگر بروند.

وی ادامه داد: از اینکه تیم‌های متین ورامین و پارسه به لیگ برتر برگشتند خوشحالیم اما در این میان نباید به تیم سایپا ظلم کنند. این دو تیم طبق برنامه در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر بازی دارند، در حالی که دیدار ما و متین ورامین در هفته دوم دور برگشت است. ما نمی‌گوییم که فدراسیون والیبال حق سایر تیم‌ها را ضایع کند و به‌نفع سایپا رأی بدهد، ما فقط و فقط به‌دنبال رعایت عدالتیم. ما چندین بار هم از فدراسیون والیبال خواهش کردیم که به این موضوع رسیدگی کند اما آنان این کار را انجام ندادند.

هاشمی خاطرنشان کرد: روز گذشته از فدراسیون والیبال با ما تماس گرفتند و امروز قرار است جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه سایپا و فدراسیون والیبال برگزار شود تا یک راه حل برای این موضوع پیدا کنیم.

مدیر تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سؤال که اگر فدراسیون والیبال حاضر به تغییر زمان دیدار تیم‌های سایپا و متین ورامین نشود، واکنش خودروسازان چه خواهد بود، گفت: ما همچنان بر سر موضع خود مبنی بر کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر هستیم، این تصمیمی است که در هیئت مدیره گرفته شده و قابل تغییر هم نیست.

606

کد خبر: 724428

وب گردی

وب گردی