تصاویری از ساعت هوشمند اچ تی سی Halfbeak منتشر شد

ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی که با نام Halfbeak شناخته می‌شود، احتمالا در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند در دست ساخت اچ‌تی‌سی منتشر شده است. طراحی این دستگاه که Halfbeak نام دارد، اکتبر سال ۲۰۱۶ به اتمام رسید و برای اولین بار تصاویری از آن منتشر شد.

حال تصاویر جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد ساخت این ساعت هوشمند متوقف نشده است و مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. بر اساس این تصاویر به نظر می‌رسد که طراحی ساعت هوشمند جدید اچ‌تی‌سی دستخوش تغییر نشده است.

در سمت راست ساعت هوشمند Halfbeak، دو دکمه وجود دارد و نمایشگر آن گرد است. در تصویر می‌توان بند پلاستیکی را مشاهده کرد که البته امیدواریم در زمان عرضه شاهد بندهایی از جنس‌های مختلف باشیم. در پشت این ساعت، لوگوی اچ‌تی‌سی و حسگر نبض سنج وجود دارد. مانند تصاویر قبلی می‌توان مشاهده کرد که ساعت هوشمند جدید اچ‌تی‌سی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور است.

با توجه به تصاویر منتشرشده، انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC 2017 از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کند. باید در نظر گرفت که سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 هنوز معرفی نشده و قرار است چند هفته بعد از نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود؛ بنابراین مجهز نبودن ساعت هوشمند جدید اچ‌تی‌سی به این سیستم‌عامل چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

با این حساب می‌توان انتظار داشت که محصول جدید اچ‌تی‌سی با سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 معرفی شود یا از محصولاتی باشد که در آینده، این سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد. در هر صورت باید تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 صبر کنیم.

200/22

منبع: زومیت

کد خبر: 724482

وب گردی

وب گردی