رییس بنیاد شهید : اگر خانواده شهدای آتش نشان بخواهند در  قطعه شهدای منا  دفن می شوند

رییس بنیاد شهید با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو گفت: ایثارگری  این آتش نشانان به حد نهایی  رسیده  و  ما برایشان  شرایط خاصی را در نظر گرفتیم  و  به بنیاد شهید تهران  هم اعلام  کردیم .

سید محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید در جمع خبرنگاران به سوالات خبرنگار ایسکانیوز مستقر در محل حادثه ساختمان پلاسکو پاسخ داد .

آیا در بنیاد شهید پرونده ای برای آتشنشان های شهید و مصدوم ایجاد شده است؟

حتماً اجرا می شود. این عزیزان حتما به عنوان شهید خدمت هستند و ما به هر حال علاوه بر تسهیلاتی که خود آتش نشانی و شهرداری در نظر می گیرد یقینیا بنیاد برنامه ریزی می کند که ببیند چه برنامه هایی برایشان در نظر بگیریم و به هر حال تا چه حد می توانیم زیر پوشش بگیریم حداقل مقداری که برای شهدای منا در نظر گرفتیم برای اینها هم انجام بدهیم.

فکر می کنید اگر جسدی پیدا شود در قطعه شهدا هم دفن بشوند؟
بله، می دانید که آتش نشانان خودشان قطعه دارند و شهرداری برای آنها در نظر گرفته اگر دلشان بخواهند در همان قطعه دفن می کنند اگر نه ما قطعه ای برای آنها کنار مزار شهدای منا در نظر گرفته ایم.

سه ماه پیش که شهید قانع شهید آتش نشان به شهادت رسید یکسری انتقاداتی بود مبنی بر قوانینی که برای شهدا وجود دارد که برای شهیدان آتش نشانی وجود ندارد


جریان این عزیزان فرق می کنند. ایثارگری این آتش نشانان به حد نهایی رسیده و ما برایشان شرایطی در نظر گرفتیم و به بنیاد شهید تهران هم اعلام کردیم که این آتش نشانان در قطعه 50 که شهدای منا دفن هستند در کنار شهدای منا این عزیزان آتشنشانی دفن بشوند.

700700

کد خبر: 724492

وب گردی

وب گردی