دوره آموزشی "برنامه ریزی توسعه پایدار مقصدهای بوم گردی در ایران"

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی با عنوان "برنامه ریزی توسعه پایدار مقصدهای بوم گردی در ایران" با حضور استادان و صاحبنظران رشته مدیریت جهانگردی ۱۹ بهمن در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمود ضیایی عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری و دبیرکارگاه این دوره آموزشی ضمن اعلام این خبر گفت: گردشگری پدیده ای است که به شدت بر شکل گیری و چگونگی توسعه فضاهای جغرافیایی از جمله فضای اقتصادی، اجتماعی- فرهنگی، سیاسی و زیست محیطی تاثیر گذار است. وی با اشاره به ضرورت توجه به این مقوله افزود: امروز، گردشگری بیش از پیش برای سبز شدن تحت فشار است و ضرورت دارد در این خصوص با برگزاری این گونه کارگاه های آموزشی در خصوص تغییر در ارزش‌ها، روزآمدی دانش و تکنولوژی ها و نهادهای جامعه امروزی اثرگذار باشیم.

دبیر علمی این کارگاه بیان داشت: در این نشست تخصصی و کارگاه آموزشی برآنیم که زمینه را برای تبادل دانش و تجارب عملی دست اندرکاران حوزه ی گردشگری از داخل و خارج کشور فراهم آوریم. همچنین چالش هایی مدیریتی که مقصدها و سازمان ها و کسب و کارهای گردشگری برای پیاده سازی این مهم در ایران با آن مواجه هستند را به بحث و گفتگو خواهیم گذاشت.

دکتر ضیایی کاربردی نمودن محتوا و مباحث نظری دوره‌های آموزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت جهانگردی، ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از طریق آموزش تجارب عملی و مهارت های حرفه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت، بستر سازی برای تبادلات علمی و عملی در سطح بین‌المللی میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه گریفیت استرالیا وامکان سنجی انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی و مبادله استاد و دانشجو میان دو دانشگاه را از اهداف این کارگاه آموزشی اعلام کرد.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانکگردی دانشگاه "مدیریت زنجیره تامین سبز در گردشگری ایران" مفهوم سازی و تدقیق قلمرو موضوعی زنجیره تامین سبز، الزامات و چالش های اجرایی مدیریت زنجیره تامین سبز، جایگاه و نقش هر یک از بازیگران در زنجیره تامین سبز و ارائه راهکارها و الویت بندی برنامه و اقدامات اجرایی در کوتاه مدت و بلند مدت از محورهای مورد بحث در این نشست برشمرد.

201

کد خبر: 724510

وب گردی

وب گردی