اشتباهی فالوورهای اوباما در توئیتر فالوورهای ترامپ شدند

جک دورسی مؤسس توئیتر از اتفاق اشتباهی رخ‌داده برای اکانت توئیتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت‌خواهی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، داستان ازاین‌قرار است که فالوورهای اکانت POTUS@ که متعلق به اوباما بود به ناگهان خود را فالوور ترامپ یافتند. این اتفاق ظاهراً برای 560 هزار کاربر رخ داد که از این اتفاق ناراحت شدند.

دورسی ضمن عذرخواهی(apologize) نه (excuse) توضیح داد که روز جمعه اکانت POTUS@ متعلق به رئیس‌جمهور از اوباما به ترامپ منتقل شد و از سوی دیگر هم‌زمان اکانت اوباما به POTUS44@ تغییر یافت اما کاربران دنبال کننده اوباما به‌اشتباه فالوور ترامپ شدند.

این اتفاق برای اکانت هایی مانند VP، @WhiteHouse@ و PressSec@ نیز رخ داد که بلافاصله توئیتر با آگاهی از این مطلب اشتباه را رفع کرد.

بنابراین اگر کاربری در فید خود توئیتی از realDonaldTrump@ دریافت کرده باشد، بداند که اشتباه شده است و حالا قرار شده است اکانت رسمی برای رئیس‌جمهور ترامپ به POTUS45@ تغییر کند تا مشکل برطرف شود.

(اگر کار اشتباهی انجام داده باشید بدون اینکه تقصیرکار باشید تعبیر انگلیسی آن می شودapologize اما اگر طرف مقابل منتظر باشد که شما معذرت خواهی کنید به دلیل کار اشتباهی که کردید تعبیر به excuse می شود. در واقع معذرت خواهی اول سهوی است و دومی عمدی که باید از طرف مقابل عذرخواهی کنید)

200/202

منبع: خبر آنلاین

کد خبر: 724527

وب گردی

وب گردی