اجرایی مدرن از متن بیضایی

نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» نوشته بهرام بیضایی و کار افشین زمانی در بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در خلاصه داستان این نمایش که کاری از گروه تئاتر «پاییز 87 » است، آمده: «موهبت و ذولفقار برای پیدا کردن کار و درآمد به تهران می‌آیند و ... »

افشین زمانی نمایشنامه بهرام بیضایی را کارگردانی کرده و محمدرضا خادمی، پانته‌آ مرزبانیان، سهیل ساعی، مریم گلدوز‌توکلی، امیر ستوده، مهدی بزرگ‌زاده، محمد ابوحمزه، مهدیس توکلی، وحید کلیایی، نریمان عابدی، بیاینا محمودی، مرتضی افتخاری، مهدی سربیایی، نیلوفر مصطفایی، افشین زمانی بازیگران نمایش هستند.

افشین زمانی کارگردان این اثر نمایشی درباره شیوه اجرایی این اثر به روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر گفت: من از شیوه فاصله گذاری بیضایی در اجرایم استفاده کردم و سعی بر این داشتم این نمایش را به صورت مدرن به روی صحنه ببرم .

وی درباره حضور خود در جشنواره نیز گفت: نخستین دوره است که در جشنواره تئاتر فجر شرکت دارم و از این بابت خیلی خوشحالم .معتقدم با حضورو برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیق جشنواره امسال بسیار شایسته برگزار می‌شود.

زمانی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته جشنواره تئاتر فجربه صورت رابطه‌ای برگزار می‌شد و کارهای راه یافته به جشنواره شامل چهره‌ها و دوستان بودند، افزود:خوشبختانه در جشنواره امسال از الان مشخص است نمایش‌هایی که لیاقت حضور را دارند و اجراهای برگزیده، به جشنواره راه یافته‌اند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی طی روزهای 1 الی 12 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

502500

کد خبر: 724545

وب گردی

وب گردی