انتصاب  معاون اداری  مالی  واحد شیروان

با حکمی از سوی ابوالفضل فرهادی رئیس واحد شیروان ، حسین رستگار به سمت معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید حوزه اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در محل اتاق رئیس واحد و با حضور مدیران و هیأت رئیسه دانشگاه صورت گرفت.

رئیس واحد شیروان در این مراسم از زحمات 18 ساله معاون سابق تقدیر و تشکر کرد و گفت:« جواد محمدزاده فردی سخت کوش بوده و اکنون که او به دلیل مشغله های شخصی مایل به کناره گیری است امیدواریم در هر سمتی هست تجربیاتش را از سیستم دریغ ندارد.»

ابوالفضل فرهادی درباره معاون جدید حوزه اداری مالی اظهار کرد:« با علاقه و معلومات زیادی که از حسین رستگار سراغ داریم امیدواریم حوزه اداری مالی که یکی از مهمترین حوزه ها در سیستم دانشگاه آزاد است کما فی السابق بدون مشکل به کار خود ادامه داده و اگر بحران و مساله ای هست با درایت خود رفع کند.»

حسین رستگار، معاون جدید اداری مالی واحد درباره نحوه سیستم مدیریتی اش بیان کرد:« برای حل مسائل و مشکلات به صورت تیمی عمل می شود، البته دغدغه ای برای انجام امور محوله حس نمی کنم زیرا مدیران اداری و مالی بخوبی انتخاب شده اند و کارکنان حوزه بسیار وظیفه شناس و دلسوز نسبت به مجموعه هستند.»

گفتنی است، حسین رستگار که چهل و دومین سال تولدش را پشت سر می گذارد، تحصیلات دانشگاهیش را از دانشگاه دولتی کرمان آغاز کرده و اکنون در دانشگاه آزاد نیشابور دوره دکترای حسابداری را سپری می کند و یکی از دانشجویان ممتاز در دوره های مختلف تحصیلی اش بوده است. عضویت در شورای مرکزی بسیج دانشجویی و فرماندهی بسیج دانشجویی را در کارنامه خود دارد. چندین مقاله علمی – پژوهشی منتشر شده در ژورنال های ISI و همایش های بین المللی از جمله فعالیت های تحقیقاتی او است. از سمت حسابداری تا مدیر مالی و عضو شورای اقتصاد دانشگاه را تجربه کرده است.

205/200

کد خبر: 724578

وب گردی

وب گردی