هاشمی :هدف ما رسیدن به صدر جدول است/با جذب چند بازیکن  دانشگاه آزاداسلامی را قدرتمند می کنیم

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد گفت :با توجه به روند پیروزی ها ی ما در جدول و عملکرد بازیکنان ،روند تیم بسار خوب است وبازیکنان تیم در حال پیشرفت هستند .

مریم هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص راه یافتن بازیکنان تیم والیبال دانشگاه آزاد به تیم ملی گفت: یک سری از بازیکنان تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی به تیم ملی راه یافتند و حدود دو روز است در تیم ملی تمرینات خود را آغاز کرده اند و تعدادی از بازیکنان در تیم جوانان فعالیت می کنند و چند نفر از بازیکنان تیم ما در تیم بزرگسالان از سه شنبه فعالیت خود را شروع می کنند و بلا این شرایط فعلا نمی توانیم با تمام قوا تمرینات خود را ادامه دهیم/

وی بیان کرد:براساس اعلام فدراسیون والیبال ایران، برگشت بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی از 11و 12 بهمن ماه آغاز می شودو بازیهای دور برگشت از21 بهمن ماه آغاز می شود و حدودا یک هفته فرصت داریم تا بتوانیم برای آماده شدن جهت حضور در ادامه رقابت ها تمرینات خود را به صورت فشرده انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد افزود:با توجه به روند پیروزی ها، بازیکنان در وضعیت روحی خوبی قرار دارند و توانسته ایم در جدول هم شرایط خوبی پیدا کنیم. طبق جلسه ای که فردا با با حضور آقای پهلوان و روحانی، رئیس اداره ورزشهای همگانی اسلامی داریم جذب چند بازیکن جدید را در الویت قرار داده ایم ودر خواست اضافه کردن این بازیکنان و حفظ یک تعداد بازیکن حال حاضر را در الویت برنامه هایمان قرار داده ایم تا بتوانیم در ادامه بازی ها پیشرفت خوبی داشته باشیم.

وی گفت : هدف اصلی تیم ما بعد از بازگشت بازیکنانمان از اردوی تیم ملی فقط برد است تا بتوانیم با تمرینات سنگین به صدر جدول برسیم.

606/101

کد خبر: 724589

وب گردی

وب گردی