3 کلاه و کاور آتش نشانان پیدا شد/حضور خانواده های شهدای آتش نشان در محل حادثه پلاسکو

چندین تن از خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو در محل حادثه حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز مستقر در خیابان فردوسی در چهارمین روز از حادثه پلاسکو خانواده های شهدای آتش نشان در محل حادثه حضور پیدا کردند. حضور آن ها باعث حزن و اندوه تمامی افراد و کارکنان در محل حادثه شد.خانواده های شهدا در محل حادثه به خواندن دعا، قرآن مفاتیح مشغول هستند و فضای معنوی خاصی را ایجاد کرده اند.این در حالی است که شاهد اهدای دسته های بیشماری از سوی عموم مردم حاضر در محل حادثه به این افراد هستیم.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسکانیوز از محل حادثه دقایقی قبل 3 کلاه و کاور آتش نشانان از زیر آوار به بیرون کشیده شد.همچنین عملیات آوار برداری با سرعت زیادی در حال انجام است و به طوری که کامیون ها هر 5 دقیقه یک بار آوار جمع آوری شده را به خارج از محل حادثه منتقل می کنند.

چندی پیش شاهد حضور شهردار تهران محمد باقر قالیباف در محل حادثه بودیم که در زمینه نظارت بر پیشرفت عملیات را در روز چهارم حادثه روی تلی از آوار ایستاد و شاهد چگونگی روند عملیات آوار برداری بود.

ماموران سازمان امداد و نجات به همراه حدود 5 سگ زنده یاب در محل حادثه آمادگی کامل دارند که در صورت وقوع علائم یا نشانه هایی عملیات امدادرسانی را با سرعت انجام دهند.

اکیپ های اورژانس و هلال احمر در سمت شرق و غرب ساختمان مستقر و در حالت آماده باش کامل هستند. آتش نشانان در شیفت های 8 ساعته با تمامی انرژی خود سعی می کنند به عملیات آوار برداری سرعت ببخشند.

لازم به ذکر است یکی از مهم ترین ستون های حائل به ساختمان پلاسکو که احتمال ریزش داشت مهار شده و به قطعات کوچکتر تقسیم و در حال انتقال به خارج از محل حاده است.

در ساعاتی پیش نیز شاهد دو کپسول اکسیژن به همراه ماسک هوا در ضلع جنوب غربی پلاسکو پیدا شد.

701

کد خبر: 724590

وب گردی

وب گردی