نشست هیات رئیسه دانشگاه علمی کاربردی با معاون پژوهشی وزارت علوم 

نشست هیات رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست هیات رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، اعضای هیأت رئیسه، مدیران کل حوز معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و مدیران حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

این نشست با هدف هم اندیشی و طرح و بررسی مسائل پژوهشی و فناوری، مشکلات و برنامه های توسعه دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری برگزار شد.

در این نشست مقرر شد روند اعطای مجوز مراکز رشد خوشه های فناوری و مراکز نوآوری به دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف بهبود فرآیندها، رفع کاستی ها و شفاف سازی در عملکرد مراکز بازنگری و به روز رسانی شود.

همچنین در این نشست مذاکرات و توافقاتی نیز مبنی بر اعطای مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری به مجلات و نشریات موجود در دانشگاه صورت گرفت.

تفاوت ساختاری در ماهیت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های کشور، تاکید بر نگرش کاربردی و عملیاتی آن در تولید محصولات، دستاوردها و اجرای پروژه‌های مختلف و لزوم توجه به معیارها و شاخص های ارزیابی خاص این دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد طی نشست های اختصاصی به طور جامع به آنها پرداخته شود.

205/200

کد خبر: 724617

وب گردی

وب گردی