چه آینده ای در انتظار لانچر Nokia Z است؟

در سال ۲۰۱۴ نوکیا به معرفی  تبلت اندرویدی N1 پرداخت و برای آن لانچر تازه ای نیز طراحی کرد. این لانچر تازه که Nokia Z نام داشت از طریق گوگل پلی قابل دریافت بود و تمامی کاربران اندروید می توانستند به صورت رایگان به آن دسترسی پیدا کنند. با این حال Nokia Z هیچ وقت مراحل بلوغ و تکامل خود را  به پایان نرساند و اگر در گوگل پلی به دنبال آن بگردید مطمئنا با یک نسخه بتا از آن رو به رو خواهید شد.

به گزارش ایسکانیوز، چندی پیش نوکیا عرضه چند تلفن هوشمند اندرویدی را برای سال ۲۰۱۷ نوید داد و به لطف انتشار این خبر، احتمال آن می رفت که این شرکت بخواهد لانچر Nokia Z را پس از گذشت چند سال احیا و موبایل های تازه خود را به آن مجهز کند.

اما طبق اخبار منتشر شده قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد. به گزارش NokiaMob، نوکیا همچنان هیچ برنامه ای برای آینده Nokia Z در سر ندارد. همچنین لانچر مذکور هنوز در مرحله بتا به سر می برد و نمی توان انتظار داشت که نوکیا بخواهد از آن در موبایل های تازه اش استفاده کند.

نخستین تلفن هوشمندی که امسال توسط نوکیا معرفی شد، نوکیا ۶ نام داشت که در حال حاضر فقط در چین عرضه شده و خبری از Nokia Z در آن نیست. نوکیا ۶ از اندروید ۷ به عنوان سیستم عامل خود استفاده می کند و رابط کاربری آن برای کاربران چینی طراحی شده و حتی اثری هم از لانچر این شرکت در آن دیده نمی شود.

در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر اندرویدی لانچر Nokia Z را روی تلفن های هوشمند خود دریافت کرده اند و بسیاری از آن ها با دادن نمره ۴.۲ از ۵ رضایت خود را از لانچر مذکور اعلام کرده اند. آخرین آپدیت Nokia Z در آوریل ۲۰۱۶ منتشر و پس از آن به حال خود رها شد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 724675

وب گردی

وب گردی