مشکل دنبال کردن اجباری صفحه دونالد ترامپ توییتر را مجبور به عذرخواهی کرد

پس از شروع کار دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، اکانت توییتر @POTUS نیز به دست او سپرده شد و آرشیو توییت های باراک اوباما به صفحه @POTUS44 انتقال یافت. بسیاری از کاربران توییتر پس از نشستن دونالد ترامپ بر منصب ریاست جمهوری ایالات متحده از دنبال کردن اکانت مذکور دست کشیدند و اصطلاحا @POTUS را آنفالو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، با این حال اخبار منتشر شده نشان دهنده آن بود که کاربران نمی توانستند به راحتی از ظاهر شدن توییت های دونالد ترامپ جلوگیری کنند و همچنان توییت های رئیس جمهور حال حاضر آمریکا در صفحه آنها به نمایش در می آمد. اما به تازگی مدیر عامل توییتر با اشاره به موضوع در حال بحث از وجود یک مشکل فنی در سیستم این شبکه اجتماعی خبر داد.

به گفته جک دورسی قرار بود کسانی که در زمان باراک اوباما صفحه @POTUS را دنبال می کردند به طور خودکار به جمع دنبال کنندگان صفحه @POTUS44 اضافه شوند. اما مشکل پیش آمده به گونه ای بود که افراد ملزم به دنبال کردن صفحه اصلی می شدند.

حتی کسانی که در گذشته اکانت فعلی @POTUS را از لیست صفحه های مورد علاقه خود خود حذف کرده بودند هم با این مشکل رو به رو شدند. جک دورسی نیز با انتشار توییتی از کاربران به دلیل مشکل فنی پیش آمده عذرخواهی کرد و دلیل این مشکل را انتقال اکانت به صورت اتوماتیک دانسته است.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 724721

وب گردی

وب گردی