دو دوره آموزشی گردشگری ویژه رانندگان و کارکنان آبدرمانی اردبیل برگزار شد

در راستای توانمندسازی نیروهای فعال بخش گردشگری استان اردبیل دو دوره آموزشی " رانندگان وسایل نقلیه گردشگری " و " شناخت آب های درمانی " برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، معاون گردشگری استان با بیان این مطلب گفت: در راستای توانمندسازی نیروهای فعال بخش گردشگری، دوره آموزش " رانندگان وسایل نقلیه گردشگری " با حضور 79 نفر از رانندگان در فرودگاه اردبیل و دوره آموزشی " شناخت آب های درمانی " با حضور 53 نفر از مدیران و کارکنان آبدرمانی ها از 25 تا 28 دی ماه سال جاری برگزار شد.
قادر تقی زاده اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه گردشگری در مورد مباحثی چون آشنایی با راه ها و جاده های کشور و نقشه خوانی، آشنایی با قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای، شناخت صنعت گردشگری و آشنایی با جاذبه های استان و گردشگری کشور، مهارت های فردی و ارتباطی و کمک های اولیه و ایمنی و بهداشت سفر آموزش های لازم را دیدند.
به گفته این مقام مسئول؛ به فراگیران دوره "شناخت آب های درمانی" نیز آموزش های لازم در مورد ضوابط و مقررات و شیوه های بهره برداری از آبدرمانی، نحوه مدیریت در آبگرم ها و آبدرمانی ها ویژه مدیران، الگوهای رفتاری و ارتباط با گردشگران و نکات ایمنی، بهداشت و کمک های اولیه در آبگرم ها ارائه شد.
معاون گردشگری استان با اشاره به اینکه دوره آموزش "رانندگان وسایل نقلیه گردشگری" از دوره های مشترک مرحله چهارم اعلام شده از سوی سازمان مرکزی است، افزود: این دوره ها توسط موسسات آموزشی دارای مجوز به صورت رایگان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه گواهینامه معتبر آموزش از سوی سازمان مرکزی به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی اعطاء خواهد شد، خاطر نشان کرد: چهار موسسه آموزشی فعال در زمینه گردشگری و دارای مجوز از این اداره کل در استان فعالیت می کنند.

کد خبر: 724805

وب گردی

وب گردی