ایرانیها، یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون دقیقه مکالمه بین المللی داشتند

شرکت ارتباطات زیرساخت میزان مکالمات بین المللی ایرانیها را در ۱۰ ماه اخیر، یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون دقیقه عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: از آغاز سال ۱۳۹۵ تاکنون یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون دقیقه ارتباط بین الملل هموطنان، برقرار شده است. برقراری این حجم مکالمه در سال جاری از طریق درگاههای بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت با تمامی مقاصد بین المللی امکان پذیر شده است.

این میزان مکالمات توسط تجهیزات مداری و تلفن اینترنتی (voip) شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار شده که سهم ترافیک صادره از ایران به مقاصد بین الملل ۷۷۵ میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران ۵۰۸ میلیون دقیقه بوده است. براین اساس متوسط شاخص کیفی ASR ترافیک صادره بین الملل در سال ۹۵ حدود ۲۴درصد برآورد می شود.

شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر پیش بینی های فنی لازم برای برقراری مکالمات بدون اختلال و با کیفیت مطلوب در ایام پرترافیک، اعلام کرد: در نوروز سال ۹۵ بالغ بر ۲۱ میلیون و ۴۵۵ هزاردقیقه ترافیک بین الملل هموطنان بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار شد که از این حجم مکالمه، ۱۱ میلیون و ۷۴۶ هزار دقیقه سهم ترافیک صادره و ۹ میلیون و ۷۰۸ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بوده است. اوج ترافیک روزانه نیز روز اول فروردین بود که در این روز ۹ میلیون و ۶۱۷ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.

منبع: مهر

205/200

کد خبر: 724884

وب گردی

وب گردی