کارگاه آموزشی اصول و فنون خبرنویسی برای رابطین خبری دانشگاه تهران برگزار شد

کارگاه آموزش اصول خبرنویسی برای رابطین خبری دانشگاه تهران، صبح امروز یکشنبه سوم بهمن‌ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این کارگاه نیم روزه که به همت اداره کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه‌ تهران و با حضور رابطین خبری و مسئولان روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، دکتر سید‌احمد‌رضا خضری، مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه در سخنانی با تأکید به اهمیت بحث اطلاع‌رسانی از موفقیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه، دانشگاه تهران را مهمترین و برجسته‌ترین دانشگاه کشور خواند که طبعاً اخبار آن نیز می‌تواند برجستگی و اهمیت در همین سطح داشته باشد.

دکتر خضری تشکیل شورای رابطین خبری دانشگاه را از اتفاقات مهم در حوزه اطلاع‌رسانی دانشگاه دانست که می‌تواند با توجه به پراکندگی واحدهای دانشگاه، در پوشش اخبار علمی و اجرایی دانشگاه بسیار مؤثر واقع شود و روند اطلاع‌رسانی از وقایع دانشگاه را تسریع جدی ببخشد.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه، ضمن تشکر از تلاش‌های رابطین محترم خبری که این مسئولیت را انجام می‌دهند، گفت: «قطعاً تلاش‌های همکاران بسیار ارزشمند است، دانشگاه نیز با لحاظ ارزش این موضوع، از فعالیت این عزیزان تقدیر لازم خواهد نمود».

پس از صحبت‌های مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی،‌ رابطین خبری دانشگاه، دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوع اطلاع‌رسانی ارایه نمودند و سپس کارگاه اصول خبرنویسی، با تدریس عباس خش‌اندیش، معاون خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

201

کد خبر: 724963

وب گردی

وب گردی