گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری حداکثر چقدر رای دارند؟

یکی از اعضای فراکسیون مستقلین گفت: اقتصاد مردم یکی از مواردی است که بسیار مورد غفلت قرار گرفته است و نتوانستند اقتصاد فردی را مورد تحول قرار دهند و رفاه عمومی ایجاد نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص وحدت اصولگرایان در فرصت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بحث وحدت و مقبولیت و جمع کردن رای مردم دو مقوله جداگانه است. فکر میکنم اصولگرایان اگر در بهترین شرایط به وحدت هم برسند در جمع کردن رای مردم دچار مشکل خواهند بود.

وی با اشاره به اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: اصولگرایان تمام توان خود را به کار گرفته اند و ما نیز نمی‌توانیم ایرادی به این کار بگیریم . بلااخره گروه‌ها و احزاب مختلف و شناسنامه دار ورود پیدا کنند کار خوبی است به شرط اینکه روش های اخلاقی را رعایت کنند.

این نماینده ادامه داد: امیدواریم ضمن فعالیت، چنین جبهه‌هایی سعی کنند روند اخلاقی را هم در پیش بگیرند و اگر وارد رقابت می‌شوند رقابتی منصفانه داشته باشند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه تاکنون در میان اصولگرایان گزینه‌ای که بتواند مقابل روحانی ایستادگی کند وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هرکدام از گزینه های اصولگرایان دچار مشکلاتی هستند، ممکن است برخی از آنان وارد شوند اما بعید است بخواهند پیروز این بازی شوند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: هر کدام از گزینه های مطرح شده از میان اصولگرایان 2 الی 3 میلیون رای دارند و حتی بعید است به 4 میلیون رای برسد.

عضو فراکسیون مستقلین، با تاکید بر اینکه روحانی در شرایط کنونی باید روی اقتصاد تمرکز کند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مردم یکی از مواردی است که بسیار مورد غفلت قرار گرفته است و نتوانستند اقتصاد فردی را مورد تحول قرار دهند و رفاه عمومی ایجاد نشده است.

این فعال سیاسی با اشاره به حضور کاندیدای خانم از سوی اصولگرایان در انتخابات، تصریح کرد: گویی دیگر از آقایان نا امید شده اند. نه چنین چیزی نیست.شاید این موضوع اول به صورت مزاح باشد و مقداری انبساط اجتماعی تولید کند اما قطعا پس از آن نتیجه معکوس خواهد شد.

وی با بیان اینکه رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی فضا را برای روحانی مثبت کرده است، خاطرنشان کرد: مردم به مظلومیت حسن روحانی پی بردند و ایشان را بیشتر مورد حمایت قرار خواهند داد و مردم جای خالی آیت الله هاشمی را پر خواهند کرد.

جعفرزاده ادامه داد: بعد از رحلت آیت الله هاشمی کم لطفی‌‌های بسیاری در حق ایشان شد و ما که فکر میکردیم پس از فوت ایشان این افراد ذره ای کوتاه بیایند،اینگونه نشد و موجبات عصبانیت مردم را فراهم کرده است و برای ابراز ارادت به آیت الله هاشمی رفسنجانی و نوع تفکر ایشان، مردم در انتخابات سال 96 با رای محکم و فراوان به حسن روحانی در واقع پاسخ خود را به نسبت به ارادت و علاقه به هاشمی رفسنجانی نشان خواهند داد.

منبع: نامه نیوز

303/300

کد خبر: 725065

وب گردی

وب گردی