شمس:  پرداخت حق الزحمه پایان نامه ها از منابع بودجه پژوهشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز از  پرداخت حق الزحمه پایان نامه ها از منابع بودجه پژوهشی دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد شمس در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در حضور معاونان دانشگاه، روسای واحدها و مراکز آموزشی استان تهران برگزار شد در ابتدا فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و خلا وی را برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی که در خان نعمت گسترده این فرد نشسته اند، را بیش از پیش دانست.

شمس انتصاب شایسته دکتر ولایتی به ریاست هیات موسس دانشگاه آزاد را به فال نیک گرفت و گفت: امیدوارم وی که سالهای سال در معیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده راه آیت الله هاشمی را تداوم بخشد و دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت آمال و آرزوهایش سوق دهد.

رئیس واحد تهران مرکز به هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: 10 بهمن ماه جلسه هیات امنای استان تهران برگزار می شود و بررسی بودجه سال 96 دانشگاه ها در دستور کار آن خواهد بود و امیدوارم بودجه استان تهران با ارائه برنامه ای بهتر و دست یافتنی به تصویب برسد.

وی در ادامه به ارائه موارد مورد بررسی جلسه که شامل بررسی مجوز خروج از کشور دانشجویان و معرفی به نظام وظیفه از طریق واحدها، طرح ایین نامه جدید کمیته انضباطی دانشجویی که دارای ابهام بوده و در برخی موارد تصمیم گیری در مورد تخلفات را دشوار می سازد، تفویض اختیارات واحدهای جامع به استان در خصوص کمیته های تجدید نظر انضباطی دانشجویی پرداخت که این امر به کمیته های بدوی دانشجویان واحدهای جامع سپرده شود طرح شد.

پرداخت حق الزحمه پایان نامه ها از بودجه پژوهشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و احد تهران مرکز از مصوبات و موارد مورد بررسی سومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی در مورد مصوبات جلسه مذکور اظهار داشت: سومین جلسه شورای استان تهران در حالی برگزار شد که از میان دستورات جلسه برخی بعد از بررسی توسط معاوننین و روسای واحدها به تصویب رسید و برخی برای صدور مجوز و هماهنگی برای واحد سازمان مرکزی فرستاده می شود.

رئیس دانشگاه تهران مرکز گفت: از مصوبات جلسه امروز پرداخت حق الزحمه پایان نامه ها از بودجه جاری تخصیص یافته پژوهشی منتقل شده و از آن محل برداشت شود.

وی افزود: ساماندهی رشته های کم جمعیت در استان ها در جلسه مطرح شد که در نهایت قطب بندی رشته ها و اعضای هیات علمی این رشته ها در یکی از واحدهای دانشگاهی متمرکز شوند.

رئیس واحد تهران مرکز اظهار داشت: مصوبه افزایش سقف مجاز تدریس استادان مدعو گروه معارف نیاز به کسب تکلیف از سازمان مرکزی را داشته و اصلاح آیین نامه انضباطی دانشجویی و تشکیل کمیته های بدوی انضباطی در دانشکدها مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تفویض اختیار صدور مجوز دانشجویان به خارج از کشور و معرفی به نظام وظیفه ،بررسی این امر در جلسات بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتخابات الکترونیک مدیران مسئول نشریات دانشجویی

در ادامه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دکتر اسماعیلی از برگزاری انتخابات الکترونیک مدیران مسئول نشریات دانشجویی خبر داد و گفت: واحدهایی چون پرند، تهران شرق، شهر قدس و.. را که مدارکشان ناقص بوده را برای شرکت در این انتخابات به کمیته ناظر بر نشریات ارجاع داد.

در ادامه جلسه طهمورث آقاجانی در خصوص صدور مکانیکی مدرک دانشجویان ابراز کرد: در سال 93 استارت کار زده شد و برای تامین مسایل امنیتی مدارک به صورت آزمایشی برای واحد بوشهر شروع به کار شد و تعدادی مدارک به صورت نمونه به واحد تهران ارسال شده و این امر صرفه جویی بالایی در واحدهای دانشگاهی از لحاظ کاهش هزینه و اتلاف وقت را در پی داشته و این روش کمترین میزان برگشتی را دارد.

وی افزود: واحد شهرری و واحد فیروزکوه در رتبه بعدی زیر یک درصد برگشت دانشنامه دارد که شایسته تقدیر است.

205/200

کد خبر: 725233

وب گردی

وب گردی