انتشار اولین تصویر از ساعت های هوشمند جدید LG و گوگل

مدت زمان زیادی تا عرضه نسخه نهایی Android Wear 2.0 باقی نمانده و گزارش هایی پیرامون زمان عرضه آن و گجت های مورد انتظار منتشر می شوند. طبق شایعات گذشته گوگل و ال جی با همکاری یکدیگر از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی خواهند کرد که هم اکنون عکسی منتسب به آنها در فضای وب انتشار یافته است.

به گزارش ایسکانیوز؛ بر اساس شایعات پیشین، سیستم عامل Android Wear 2.0 که نخستین بار در مراسم Google I/O 2016 معرفی شد، در تاریخ 21 بهمن عرضه می شود و یک روز پس از آن نیز ساعت های هوشمند ال جی با سیستم عامل مذکور رونمایی می شوند.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید برای اولین بار توسط سایت «TechnoBuffalo» و بدون ذکر منبع در دسترس قرار گرفته که در آن دو ساعت الی جی «واچ اسپورت» و «واچ استایل» به نمایش در آمده است.

طبق اعلام سایت مورد بحث، ساعت بزرگ تر و با عظمت تر در سمت چپ تصویر همان ال جی «واچ اسپورت» بوده که بر اساس گزارش های پیشین به صفحه نمایش 1.38 اینچی اولد با رزلوشن 480 در 480 پیکسل، 768 مگابایت حافظه رم، باتری 430 میلی آمپر ساعت و استاندارد IP68 مجهز است. همچنین این ساعت از اتصالات 3G و LTE پشتیبانی کرده و در کنار آن دارای قابلیت های GPS و NFC نیز هست.

اما ساعت کوچک تر قرار گرفته در سمت دیگر تصویر، ال جی «واچ استایل» نام داشته و از نمایشگر 1.2 اینچی با دقت 360 در 360 پیکسل، حافظه رم 512 مگابایت، باتری 240 میلی آمپر ساعت و استاندارد IP67 بهره برده و علاوه بر آن دارای قابلیت تغییر بند نیز هست.

منبع: دیجیاتو

203/200

کد خبر: 725261

وب گردی

وب گردی