گلکسی نوت 8 سال آینده معرفی خواهد شد

سامسونگ تأیید کرده است که با وجود مشکل آتش گرفتن گلکسی نوت ۷، همچنان به استفاده از برند گلکسی نوت ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز، سامسونگ تأیید کرده است که با وجود مشکلاتی که برای گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ این کمپانی پیش آمد، همچنان به استفاده از برند گلکسی نوت در نسل‌های بعدی فبلت خود ادامه خواهد داد.

بامداد امروز سامسونگ با برگزاری کنفرانسی نتایج تحقیقات خود را در رابطه با دلایل انفجار گلکسی نوت ۷ ارائه کرد. دی جی کُه، مدیر سامسونگ موبایل، در جریان ارائه‌ی گزارش گفت:

ما گلکسی نوت ۸ را با قابلیت‌های خلاقانه و در قالب یک گوشی هوشمند امن و خوب راهی بازار خواهیم کرد.

کُه به این نکته اشاره کرده است که وجود کاربران وفادار به برند گلکسی نوت با وجود خدشه‌دار شدن وجهه‌ی این برند به دلیل مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷، دلیل اصلی ادامه‌ی تولید محصولات با این برند است.

سامسونگ در جریان کنفرانس خود به این نکته اشاره کرد که تمام مسئولیت مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷ را بر عهده می‌گیرد. کره‌ای‌ها به این نکته نیز اشاره کردند که تقریبا تمام گوشی‌های گلکسی نوت‌ ۷ عرضه‌شده به بازار را جمع‌آوری کرده‌اند. البته برخی از اپراتورهای مخابراتی نظیر ورایزن به این نکته اشاره کرده‌اند که هنوز هزاران گلکسی نوت ۷ در بازار وجود دارند که باز پس گرفته نشده‌اند. سامسونگ در واکنش به این موضوع اعلام کرده که در تلاش است با غیرفعال کردن این گوشی‌ها از طریق انتشار بروزرسانی، کاربران را مجاب به بازگرداندن محصولات معیوب کند.

سامسونگ همچنین از برنامه‌ی هشت مرحله‌ی خود برای حصول اطمینان از کیفیت محصولات آینده‌ی خود پرده برداشت. از جمله‌ی گوشی‌های هوشمندی که با عبور از فرایند هشت مرحله‌ای تولید خواهند شد، باید به گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ این کمپانی اشاره کرد. سامسونگ تأکید کرد که گلکسی اس ۸ برخلاف نسل‌های پیشین این پرچم‌دار در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی نخواهد شد و این تأخیر در جهت اطمینان بیشتر از عملکرد صحیح باتری است.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 725263

وب گردی

وب گردی