گزارش مالی سه ماهه پایانی 2016 یاهو؛ قرارداد با ورایزن همچنان پابرجاست

یاهو گزارش مالی سه ماهه پایانی و عملکرد کلی در سال 2016 را منتشر ساخت. این کمپانی توانسته در فصل مالی منتهی به ماه دسامبر درآمدی بالغ بر 1.46 میلیارد دلار داشته باشد، که نسبت به درآمد 1.27 میلیارد دلاری سال گذشته رشد قابل قبولی را نشان می دهد، ضمن اینکه سود خالص با کسر برخی هزینه ها در این بازه زمانی به 25 سنت به ازای هر سهم رسیده.

به گزارش ایسکانیوز؛ اکثر تحلیلگران پیش بینی می کردند درآمد کل یاهو در این فصل نهایتاً به 1.38 میلیون دلار برسد و سود آنها به ازای هر سهم نیز حداکثر 21 سنت باشد، اما این کمپانی توانست از این سطح فراتر عمل کند.

ماریسا میر مدیرعامل یاهو در این گزارش اظهار داشت:علی رغم اینکه سال پرماجرایی را پشت سر گذاشتیم، از نتایج سه ماهه پایانی کاملاً رضایت دارم و به تلاش تیمی و برنامه های راهبردی سال 2016 افتخار می کنم. دستاورد ما نشان داد کار گروهی، تمرکز و انعطاف پذیری یکی از ویژگی های اصلی کسب و کار یاهو به شمار می رود.

میر افزود:علاوه بر برنامه ریزی یکپارچه، اولویت اصلی ما ارتقاء سطح امنیت برای کاربران خواهد بود. با اعمال پروتکل های امنیتی و تغییر رمزهای عبور، تقریباً 90 درصد حساب های کاربری فعال ما از خطر رهایی یافته اند، و این رقم روز به روز بیشتر می شود.

گفتنیست در کنار این گزارش مالی، کمپانی مذکور اعلام کرد قرارداد خرید 4.8 میلیارد دلاری یاهو توسط ورایزن همچنان به قوت خود باقیست، اما به سه ماهه دوم سال جاری میلادی موکول شده است. پیش از این نقل و انتقال نهایی بین این دو شرکت برای سه ماهه اول 2017 زمان بندی شده بود.

منبع : دیجیاتو

203/200

کد خبر: 725294

وب گردی

وب گردی