واکنش مشاور لاریجانی به تلاش آمریکا برای ممنوع‌السفر کردن سردار سلیمانی

منصور حقیقت پور با بیان اینکه یاوه گویی ها و هزیان گویی های مقامات آمریکایی حاکی از آینده‌ای بسیار تاریک برای آمریکاست تصریح کرد: ما منتظریم گورباچف ثانی، موجبات فروپاشی آمریکا را فراهم کند و این کشور به ایالت های مختلف تقسیم شود.

به گزارش ایسکانیوز منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برخی از مقامات آمریکایی برای ممنوع السفر کردن سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراق و سوریه، با بیان اینکه آمریکا از کی تا حالا دژبان کل دنیا شده که خود را صاحب کشورهای اسلامی می داند عنوان کرد: آمریکایی ها بگویند چه کسی آنها را به عنوان دژبان عالم انتخاب کرده است؟

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها الان باید به ناکارآمدی سیستم خودشان و باطل بودن تفکراتشان بیندیشند اظهار کرد: آنها باید به این فکر کنند که چطور می شود با وجود بسیج کردن چندین کشور، اما در تغییر رئیس جمهور کشور دست و پا بسته ای مثل سوریه موفق عمل نکرده اند و یک جوان رشید اسلام و یک مالک اشتر رهبری، دمار از روزگار آنها درآورده است.

حقیقت پور با بیان اینکه یاوه گویی ها و هزیان گویی های مقامات آمریکایی حاکی از آینده ای بسیار تاریک برای آمریکاست تصریح کرد: ما منتظریم گورباچف ثانی، موجبات فروپاشی آمریکا را فراهم کند و این کشور به ایالت های مختلف تقسیم شود تا دیگر نتواند ادعای دژبانی جهان را داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکایی ها باید قدرت نرم ایران در منطقه را محاسبه می کردند که نکردند خاطرنشان کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در بوسنی، لبنان و افغانستان در گذشته ثابت شده و امروز سردار سلیمانی نماد این قدرت نرم است؛ انقلاب اسلامی در دل مسلمانان جهان عمق یافته و آمریکایی ها باید از این اتفاق بترسند.

منبع:میزان

301/300

کد خبر: 725313

وب گردی

وب گردی