راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بازار – بهمن ماه 95

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند هستید که از نظر عملکرد، دوربین، صفحه‌نمایش و امکانات نرم‌افزاری تمام خواسته‌های شما را برآورده کند باید در میان پرچم‌داران به دنبال آن بگردید. در این مطلب بهترین گوشی‌های پرچم‌دار بازار را برایتان معرفی خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ گوشی‌های پرچم‌داری که در حال حاضر در بازار یافت می‌شوند تنوع قیمتی بسیاری دارند. معمولاً گوشی‌هایی که رسماً در ایران عرضه شده‌اند قیمت مناسب‌تری داشته در حالی که گوشی‌هایی مثل پیکسل گوگل قیمتی نسبتاً نجومی دارند. به این ترتیب هنوز می‌توانید پرچم‌دارانی را با قیمت کمتر از دو میلیون تومان پیدا کنید اما پرچم‌داران جدیدتر گاهی قیمتی بالاتر از سه میلیون تومان دارند.

گفتنی است نقاط قوت و ضعف ذکر شده برای این گوشی‌ها صرفاً در مقایسه با سایر گوشی‌های لیست بوده و هر کدام از این موارد را که انتخاب کنید از نظر عملکرد، دوربین و یا سایر مشخصات شما را ناامید نخواهند کرد.

سامسونگ گلکسی اس 7 | Galaxy S7

از عمر گلکسی اس 7 شاید نزدیک به یک‌سال گذشته باشد اما این گوشی نسبت به قیمت خود از ارزش خرید بالایی برخوردار است. کیفیت تصویر بالا، دوربین عالی، امکانات زیاد و طراحی ضدآب از مهم‌ترین مزایای این گوشی هستند.

ابعاد و وزن: ۱۴۲.۴ در ۶۹.۶ در ۷.۹ میلی‌متر

صفحه‌نمایش: ۵.۱ اینچی – Super AMOLED – ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل – تراکم پیکسلی 577dpi

پردازنده: اکسینوس ۸۸۹۰ – هشت هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی – پردازنده گرافیکی Mali-T880MP12

رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم – ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی

سیستم‌عامل: اندروید ۶.۰ قابل ارتقا به ۷

دوربین: ۱۲ مگاپیکسلی – f1.7 – لرزش‌گیر اپتیکال – فیلمبرداری 4K – دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی

باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی

قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان

منبع : فارنت

203/200

کد خبر: 725328

وب گردی

وب گردی