قسمت های جدیدی از مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل۲» سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دوم سیما، این قسمت از سریال «محله گل و بلبل۲» درباره تبعات حضور کودکان در فضای مجازی بدون نظارت والدین است. در این داستان که طی بخش های ۲۰ و ۲۱ امروز و فردا روی آنتن می رود، خواهیم دید: بلبل خان(با بازی امیر سهیلی) برای کاری به خانه برادرش گلدون خان(امیرمحمد متقیان) می رود. بچه ها در زمانی که عمویشان حواسش نیست، گوشی همراهش را از او می گیرند تا با آن بازی کنند. بچه ها در غفلت عمویشان به جاهای مختلف گوشی او سرک می کشند و حتی به اشتباه برای بعضی افراد پیامک می فرستند. این کار آنان باعث می شود تا همه چیز به هم بریزد و دردسرهای ایجاد شود تا اینکه...

«محله گل و بلبل ۲» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده، کارگردانی احمد درویشعلی پور، بازی داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ و نویسندگی محمد درویشعلی پور هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو می رود.این برنامه جمعه ها هم در دو باکس ساعت ۱۰:۲۰ تکرار و ساعت ۱۹ پخش جدیدی دارد.

در این محله خیالی، داریوش فرضیایی،‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی ها، امیر نوری، ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی،‌ امیر سهیلی، جواد انصافی و... بازی دارند.

504500

کد خبر: 725329

وب گردی

وب گردی