کوالکام به شکایت اپل پاسخ می‌دهد

همین چند وقت پیش بود که اپل از شرکت کوالکام شکایت کرد. اپل گفت که کوالکام باید ۱ میلیارد دلار به عنوان بهره مالکانه یا رویالتی به یک شرکت میداده است. این اتفاق در حالی رخ داد که چند شرکت دیگر هم از کوالکام به دلیل قراردادهای تجاری غیر عادلانه شکایت کردند. کوالکام یکی از شرکت‌هایی بود که تراشه‌‌ی مودم برای آیفون و سایر محصولات اپل تولید می‌کرد. البته امسال دو شرکت کوالکام و اینتل برای آیفون ۷ مودم تولید کردند.

به گزارش ایسکانیوز؛ امروز شرکت کوالکام اعلام کرد که نسبت به شکایت اپل بی پاسخ نخواهد ماند. این شرکت اعلام کرد که اپل شرایط را به شکل کاملا برعکس نشان می‌دهد و اطلاعات اشتباه در این زمینه منتشر کرده است. کوالکام گفته که تا روز دادگاه منتظر می‌ماند تا بتواند از خودش دفاع کند. این شرکت گفت که با اپل درباره این موضوع مذاکره کرده بوده، اما آن‌ها مشکلات مختلفی در این مذاکره‌ها به وجود آوردند.

حالا باید ببینیم که شکایت اپل و کوالکام چه روندی به خودش می‌گیرد و همکاری این دو شرکت در آینده به چه صورت دنبال می‌شود. البته بعید به نظر می‌رسد که در همکاری این دو شرکت مشکلی به وجود بیاید. اپل در گذشته از سامسونگ هم شکایت کرده بود؛ اما این دو شرکت هنوز هم با هم کار می‌کنند.

منبع : دیجی کالا

203/200

کد خبر: 725389

وب گردی

وب گردی