معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی: تثبیت موفقیت و حیات دانشگاه در گرو  پایدارسازی  منابع اقتصادی

فریدون رهنمای رودپشتی گفت: سیاست دانشگاه در بخش پایدارسازی خلاصه شده است و هر چه بتوانیم پایدار سازی در منابع ، درآمد ها و غیره را رصد کنیم موفقیت و حیات دانشگاه بیش از پیش تثبت می شود.

فریدون رهنمای رودپشتی، معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: مقرر شده است تا در سال آینده کنگره ای با عنوان کنگره آینده نگری دانشگاه با هدف ارزیابی وضعیت واحد های دانشگاه آزاد به صورت علمی راه اندازی شود. این کنگره بر اساس مصوبات هیات موسس و هیات امنای دانشگاه بوده که در مرداد و شهریور سال 96 با رویکرد بین المللی راه اندازی می شود .

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه اصفهان رتبه اول اقتصادی را در بین تمامی واحد های دانشگاهی دارد اضافه کرد: استان اصفهان و برخی از واحدها براساس برنامه هایی که برای آن مصوب شد عملکرد بسیار خوبی داشته است. یکی از این فعالیت در حوزه های اقتصاد دانش بنیان و به عبارت دیگر سرمایه گذاری در قالب درآمدهای غیرشهریه ای است. در همین راستا عملکرد استان نشان می دهد که از این نظر نسبت به تمامی استان ها عملکرد مثبت و رتبه اول را داشته است.

وی عنوان کرد: استان اصفهان در حوزههای پژوهشی،آموزشی و فرهنگی متوازن رشد می کند و از این لحاظ حائذ اهمیت است. البته به دلیل زیرساخت های مطلوب انتظارات ما از این استان بیشتر است و به نظر می رسد با مدیریت خوب استانی این نتایج دور از دسترس نباشد.


رهنمای رودپشتی اضافه کرد: به دلیل رقابت های غیرمنصفانه در سراسر کشور و همچنین موقعیت مناسب استان، اصفهان بیشترین لطمه را دیده است که با ارتقای کیفیت، رضایتمندی مشتری و بهبود فرآیندهای کاری می توانیم هزینه های غیرضروری را حذف و منابع را در جایی که امکان برند کردن واحدهای دانشگاهی در آن باشد مصرف کنیم. به این ترتیب به نظر می رسد به موقعیت تثبیت شده ای در استان برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که سیاست دانشگاه در بخش پایدارسازی خلاصه شده است و هر چه بتوانیم پایدار سازی در منابع ، درآمد ها و غیره را رصد کنیم موفقیت و حیات دانشگاه بیش از پیش تثبت می شود.

200/202

کد خبر: 725413

وب گردی

وب گردی