برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برای کسب امتیازات فرهنگی استادان ، یک دوره طرح ضیافت اندیشه با موضوع « مبانی اندیشه سیاسی اسلام و انقلاب اسلامی » با حضور و استقبال اساتید ارجمند هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و در راستای طرح دانش افزایی و کمک به ایجاد زمینه های لازم برای کسب امتیازات فرهنگی استادان ، یک دوره طرح ضیافت اندیشه با موضوع « مبانی اندیشه سیاسی اسلام و انقلاب اسلامی » با حضور و استقبال استادان ارجمند هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام سراج مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این واحد در همین زمینه اظهار داشت : گرچه طرح ضیافت اندیشه عمدتاً در ماه مبارک رمضان و یا در تعطیلی فصل تابستان برگزار می شود ، اما به خاطر استقبال فراوان استادان این واحد ، این دوره را در فاصله تعطیلی دو نیمسال تحصیلی ، پیش بینی کرده ایم .

وی افزودند : در کنار مباحث محوری یاد شده ، موضوعات قابل استفاده دیگری را در فرصت های فوق برنامه در نظر گرفته ایم که برخی از این موضوعات عبارتند از :مهارت تفکّر انتقادی ، دانش رسانه ای با رویکرد شبکه های اجتماعی ، راهبرد اقتصاد مقاومتی در مواجهه با دلار و جنگ جهانی جمعیت.

203/200

کد خبر: 725434

وب گردی

وب گردی