ادای احترام هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی  اهواز به مقام شهدای آتش نشان

دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به همراه هیات رئیسه ، در یکی از ایستگاههای آتش نشانی شهر اهواز در منطقه گلستان، از مقام آتش نشان های کشور که در سانحه غمبار ساختمان پلاسکو تهران به شهادت رسیدند، تجلیل و به آنها ادای احترام کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ شهرام لک در این بازدید که با اهداء سبد گل و قرائت فاتحه به روح پرفتوح خدمت گزاران ملت و شهداء آتش نشان انجام شد گفت: همه ما بعنوان یک شهروند و یک ایرانی از وقوع این حادثه غمبار بسیار ناراحت و متاسف شدیم و از صمیم قلب با بازماندگان و خانواده های شهداء آتش نشان ابراز همدردی می کنیم.

وی افزود: در زمانی که همه در حال ترک ساختمان پلاسکو برای نجات جان خود بودند، این غیورمردان و شجاع دلان با شجاعت مثال زدنی و از خود گذشتکی تمام وارد ساختمان شده و متاسفانه جانشان را در راه حفظ جان و مال مردم از دست داده و شهید شدند و برای همیشه در یاد و خاطره ملت خواهند ماند.

لک با تشکر از خدمات آتش نشان های کشور خاطرنشان ساخت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده هر گونه همکاری و ارائه خدمات به این عزیزان است.

در ادامه مراسم تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس سمای واحد اهواز با اهداء شاخه گل به کارکنان آتش نشان ایستگاه گلستان از زحمات آنها تشکر و قدردانی کردند.

203/200

کد خبر: 725442

وب گردی

وب گردی