باید برای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی که یادگار آیت‌الله هاشمی است تلاش کنیم

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در چهاردهمین جلسه هیات امنای این استان تاکید کرد که همه به هر اندازه که می‌توانند باید برای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی که یادگار حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است، تلاش کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی‌محمد بشارتی، در چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت:‌ همه ما هم‌چنان در سوگ آیت‌الله هاشمی هستیم و رحلت او هنوز برایمان غیر قابل باور است. اگر شخصی بیمار باشد و در حالت بیماری فوت کند باز قابل درک است، اما کسی که هیچ مشکلی نداشته است و به طور ناگهانی مانند آیت‌الله هاشمی رحلت کند، واقعا غم بزرگی است.

بشارتی گفت: در مجلس اول شورای اسلامی که در خدمت ایشان بودم، آیت‌الله هاشمی مجلس را بزرگترین حامی نظام جمهوری اسلامی قرار داد که بعد از آن امام خمینی (ره) فرمودند "مجلس در رأس امور قرار دارد".

او در پایان به حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود:‌ از مردم به خاطر حضور چشم‌گیرشان در تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام سپاسگزاریم. ما باید به هر میزانی که می‌توانیم برای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی که یادگار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است تلاش کنیم.

204/200

کد خبر: 725482

وب گردی

وب گردی