شاهد نتایج مطلوب فعالیت های دانشجویان در برگزاری همایش های حوزه اجتماعی  هستیم

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود گفت:دانشجویان و اساتید واحدبادرود از پتانسیل های خوبی برخوردار هستند که می توانند در زمینه اجتماعی و فرهنگی فعالیت های مثبتی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد میرزایی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز،در خصوص برنامه هایی که در حوزه اجتماعی واحد بادرود برگزار می شود گفت: از برنامه هایی که در حوزه اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود می توان به نماز جماعت ، کانون های دوره نور، شهروند مسئول، قرآن و عترت اشاره کرد.گفتنی است مسئولیت برگزاری این کانون ها بر عهده دانشجویان است و ما اغلب بر برگزاری جلسات و همایش ها نظارت داریم .

وی ادامه داد:بیشتر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی توسط بسیج واحد بادرود انجام می شود. این فعالیت ها در مناسبت های ملی و مذهبی مانند اعیاد و جشن ها با استقبال بیشتری روبرو می شود در این زمینه تلاش می کنیم نمازخانه و سالن ها آذین بندی شود، همچنین با توجه به مناسبت ها سخنرانی هایی در همان راستا صورت می گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود درباره استقبال دانشجویان از مراسم و همایش هایی که برگزار می شود، گفت: خوشبختانه دانشجویان از برگزاری مراسم در واحد بادرود استقبال می کنند اما معمولا استقبال بیشتری از مراسم جشن و اعیاد می شود.

وی تاکید کرد: البته بیشتر تعاملات دانشجویان از طریق کانال ها و گروه های دانشجویی انجام می شود و در این زمینه اطلاع رسانی هایی که صورت می گیرد مطلوب است و افراد بیشتری جذب این برنامه ها می شوند.

وی درباره برگزاری برنامه ها و همایش هایی که در حوزه اجتماعی در راستای کاهش آسیب هایی مانند اعتیاد،مضرات شبکه های اجتماعی و... برگزار می شود، گفت:همایش های برگزار شده در دانشگاه ما بیشتر با محوریت بسیج دانشجویی است که خوشبختانه دانشجویان در این زمینه فعالیت بسیار خوبی دارند . همچنین چند نفر از اساتیدی که در زمان سربازی ماموریت هایی را در زمینه آموزش به دانشجویان برعهده داشته اند نیز ارتباط تنگاتنگی با بسیج دانشگاه برقرار کرده اند، همچنین دانشجویان و اساتید واحدبادرود از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و می توانند در زمینه اجتماعی و فرهنگی فعالیت های مثبتی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی افزود:در این زمینه می توان به فعالیت های دانشجویان و اساتید در برگزاری همایش ها و کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد که از نتایج مطلوب و رضایت بخشی برخوردار بوده است.

وی درباره سهم دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش آسیب ها ی اجتماعی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی جلساتی برگزار می کند و طی آن آموزش هایی به دانشجویان در زمینه های مختلف داده می شود. این آموزش ها بر مخاطبان همایش ها تاثیر مطلوبی دارد. در این زمینه واحد بادرود کارهای مشارکتی بسیاری از قبیل اهدای جوایز و جذب دانشجویان و... داشته البته زمینه فعالیت برای گسترش چنین همایش هایی وجود دارد.

700/703

کد خبر: 725740

وب گردی

وب گردی