سهم کودکان و نوجوانان ایرانی از مسابقه نقاشی بلغارستان؛ 10 جایزه

کودکان و نوجوانان ایرانی در چهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «بنسکا»ی کشور بلغارستان در سال 2016 خوش درخشیدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع «آزاد» برگزار شد و آثار کودکان و نوجوانان نقاشِ ایرانی از میان 5هزار و 585 اثر نقاشی از 46 کشور جهان موفق به دریافت یک نشان طلا، یک نقره، یک برنز و 6 دیپلم افتخار شد.

«فاطمه جماشیان» 6 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون بهبهان در استان خوزستان نشان «طلا»، «سینا رضایی» 10 ساله از مرکز شاهین‌شهر در استان اصفهان نشان «نقره» و «وانیا بیگدلی» 7 ساله از تهران نشان «برنز» چهارمین مسابقه‌ی نقاشی «بنسکا»ی کشور بلغارستان را از آن خود کردند.

هم‌چنین «هومن بهمنی» 10 ساله از مرکز کانون کوزران استان کرمانشاه، «لیلا حمه کوسه» 13 ساله از مرکز مهاباد در استان آذربایجان‌غربی و «منیره صفری» 14 ساله از مرکز بشرویه در استان خراسان‌جنوبی موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

در عین حال، «سجاد شریفیان» 12 ساله از مرکز گزبرخوار و «پانیذ گرجی» 8 ساله از مرکز شاهین شهر هر دو از استان اصفهان و «آناهیتا ابوعلی» 6 ساله از مرکز بهبهان استان خوزستان نیز از دیگر نقاشانی هستند که دیپلم افتخار این مسابقه‌ی بین‌المللی را دریافت کردند.

هم‌چنین «زهرا عبیری» 6 ساله از کانون تهران هم گواهی شرکت در این مسابقه را دریافت کرد.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 60 اثر در چهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «بنسکا»ی کشور بلغارستان 2016 شرکت کرده بود.

502500

کد خبر: 725741

وب گردی

وب گردی