مراقبت شبانه روزی از تالاب هامون

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: محیط بانان یگان حفاظت استان با همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل برنامه مراقبت شبانه روزی از تالاب هامون را انجام می دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ، پورملائی گفت: محیط بانان یگان حفاظت استان با همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل برنامه مراقبت شبانه روزی از تالاب هامون را انجام می دهند.

این مقام مسئول افزود: یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری یگان حفاظت شهرستان زابل موفق شد دو گله بزرگ شتر را از محدوده تالاب هامون خارج کنند.

وی اشاره کرد: تعداد شترهای خارج شده از تالاب هامون سیصد نفر بوده که بصورت پراکنده و از چندین منطقه وارد محدوده تالاب شده بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اجرای برنامه مراقبت از تالاب هامون و با همکاری همیاران محیط زیست مراقبتی چند لایه و شبانه روزی انجام می شود.

پورملائی بیان کرد: شترهای بیرون رانده شده از تالاب هامون در یک اقدام فوری و دسته جمعی در یک محل جمع آوری و پس از اخطار به شتربانان، نسبت به خارج نمودن آنها از محدوده تالاب هامون اقدام گردید.

701/703

کد خبر: 725813

وب گردی

وب گردی